Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ook in 2021 blijven we ons ook weer verbazen over de stomme beslissingen die mensen maken haha

2 likes

Ik heb woe 20 jan vrij genomen. Hele dag CNN! Nu al zin in!!!

19 likes

Arg jaloers!

Oe dat is best wel een goed idee.

Ik heb ook vrij! Zou het geoorloofd zijn om je kinderen hiervoor naar de noodopvang te sturen?

8 likes

Absoluut! Zeer essentieel dit!

Hoe laat is de ceremonie etc? Weet iemand dat?

Ik heb dit kunnen vinden: “Opening remarks are usually scheduled for around 11:30 EST (16:30 GMT) and Joe Biden and Kamala Harris will be sworn in at midday.”

4 likes

Dank je wel! Dan weet ik hoe ik mijn dag ga indelen zodat ik klaar zit met wijn en snacks

2 likes

Haha! Ik heb het om half zes in m’n agenda gezet. Dat klopt toch?

1 like

Yes half 6!

1 like

Oempaloempa heeft weer van zich laten horen:

Vandaag al weer een spannende dag!
Vanaf een uur of 3 NL tijd begint het ( zeer versnelde) impeachment proces tegen trump.
Een opfrissertje over wat een impeachtment is en hoe deze uitzonderlijke 2e impeachtment in z’n werk gaat:

Dit is tevens de eerste dag dat ‘het huis’ terug keert in het Capitool na de rellen.
Lijkt me toch spannend als je daar weer terug naar toe moet.

19 likes

Waar zou Donald Trump nu zitten? Mokkend op een golf course of is hij alvast gevlucht naar een land zonder uitleveringsverdrag?

1 like

Dit probeer ik ook wel eens en vervolgens weet mijn vader er nog veel meer over en dan gaat alle bewondering naar hem :rage: story of my life hahaha

17 likes

Dit is mijn #1 jeugdtrauma, dat ik denk een leuk feitje te vertellen dat mijn vader er vervolgens nog tien keer zoveel over weet en alle shine steelt. :sparkles: Ach ja ik gun hem deze flex, wij hebben andere talenten!

8 likes

Ja, weet ik. Dat staat in het artikel :sweat_smile:

Een enerverende dag dan. Niet spannend.
Toch best bijzonder dat een president voor de tweede keer impeacht wordt, vind ik.

3 likes

Nou in ieder geval niet in Schotland want daar wilde hij naartoe maar Nicola Sturgeon zei ja doei, dacht het niet, golfen is geen essentiële reis :wave:

6 likes

Ik heb me voor mijn afstuderen bezig gehouden met een windpark voor de Schotse kust en dat ligt dus in het zicht van een golfbaan van Trump. Hij heeft een heleboel rechtszaken aangespannen en allemaal verloren dus dat park is allang gerealiseerd. Maar telkens als ergens in het nieuws genoemd wordt dat Trump in Schotland aan het golfen is, stel ik me voor dat hij zich stoort aan die windturbines en dan geniet ik daar toch wel een beetje van hehe.

62 likes

I CAN’T met sommige argumenten van de republikeinen.

Deze mafklapper van Californië zegt net ; als we elke president moeten impeachen die een enthousiaste menigte toespreekt, dan zouden we nooit een president hebben.

Bitch

Wat8

16 likes

Ondertussen in en om het Capitool

Wat een beelden.

Rondom de inauguratie zullen er 20.000 (!!) National Guard soldaten aanwezig zijn in Washington.

Overigens geeft een rep van de republikeinen net aan dat Robert De Niro ooit eens heeft gezegd dat hij Trump wil slaan, dus de democraten zijn net zo kut als die terroristen van vorige week en daarom is impeachtment onzin

Fffffffffffffuck!!

12 likes