Goedzo!!! Kijk uit naar haar boek
5 advocaten uit het juridische team van Trump zijn opgestapt. Oftewel daar blijft niets meer van over qua verdediging! De zaak begint over een week.
The attorneys had not yet been paid any advance fees and a letter of intent was never signed.
Ik vind het zo grappig dat die Trump nooit mensen betaalt en mensen er nog steeds intrappen.
Ja bizar hé. Ze doen het vast voor de eeuwige roem!
Vrijgesproken… Heb het niet meer echt gevolgd overigens. Jullie wel?
Ik hoop zo dat we hem niet weer zien als kandidaat over 3-4 jaar
Pff ik denk dat de republikeinen wel aardig klaar met hem zijn evengoed. Mja, zijn aanhangers misschien niet…
Hij kan in ieder geval geen stemmen meer werven via Twitter
Mitch McConell zegt nu wel dat Trump eigenlijk schuldig is. Maar hij heeft niet voor impeachment gestemd
Diep van binnen zouden veel republicans hem willen impeachen maar ze proberen natuurlijk allemaal hun eigen hachje te redden, vriendjes te behouden, carrière mogelijkheden te behouden, etc.
Daar begrijp ik dan ook niks van. Hij sprak zich op de ochtend van 6 januari nog uit, tegen Trump. Ik vraag me af waarom hij dit dan doet.
Ik ben nu al bang voor Trump 2024. Misschien Donald, maar misschien wel één van zijn kinderen. Met als vice-president Kanye of een andere Trump telg. (Janken)
O hij vindt dat ze geen former president kunnen impeachen volgens de wet. Weakkkkkk excuse
Mitch praat zo saai. Het is net alsof je een schildpad hoort praten. Alleen dan minder schattig.
Heeft iemand de eerste speech van Trump gezien? Echt ongelofelijk en natuurlijk zoals vanouds. “We’ve been winning a lot lately” “I’m so great” “The Biden administration has had the worst first month ever” “China-virus”
Het is een livestream, ik weet niet precies in welke minuut Trump opkomt
Het was echt heel fijn om even een maand niet meer aan die man te hoeven denken. Nu is hij terug, met afschuwelijk gouden standbeeld?
Ik hoop nog altijd dat dit met een sisser afloopt.
Morgen is het 4 maart! De dag dat volgens Qanon en andere wappies, Trump opnieuw de macht grijpt en beëdigd wordt. De democraten worden allemaal opgepakt en terecht gesteld voor verraad.
Wat denken jullie, gaan er nog problemen komen morgen?
Aan de rust hier in het topic te zien, lijkt het dus mee te vallen
Nou lekker dan lekker je eigen aanhangers duperen…
Begrijp ik ook echt niet. Volgens mij ben je in Nederland dan gewoon strafbaar?
Een jaar geleden jongens… keken we naar een persconferentie bij Four Seasons Total Landscaping!
Dit was nog eens entertainment! Even een shoutout naar iedereen die toen het volgen van de verkiezingen zo leuk, informatief en spannend maakten. KEY RACE ALERT! (gaat nooit meer uit m’n systeem!)