Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Heerlijk hé. Heb er vanmiddag ook iets over geplaatst in ‘wat je even kwijt wil’.

Wat een geweldige week was dat, met jullie allemaal en onze “CNN familie”.

Ergens op dag 4 had ik ineens een intense crush op Jake Tapper en heb oprecht gehuild toen alles na dagen van in trance tv kijken, forummen en snacken het ineens voorbij was :sweat_smile:

19 likes

Bizar hoe snel de tijd gaat, dat was echt zo een leuk forum moment. In zombie stijl tv kijken omringd met snacks, koffie en alcohol, dutjes op de bank en telefoon non stop in de lader :joy:

16 likes

Omg 1 jaar alweer, die week was echt fantastisch. Niemand in mijn omgeving die de verkiezingen iets kon schelen maar hier voelde het echt als CNN bubbel. Kijk er echt met een warm gevoel op terug!! :heart:

20 likes

Wow dat dat alweer een jaar geleden is :scream: Vond het ook echt gezellig en had die week echt een beetje het gevoel van samen met vriendinnen op de bank tv kijken wat door de lockdown toen als superlang geleden was. Ik zat zelfs hardlopend nog te luisteren naar KEY RACE ALERT.

Nog steeds sad dat ik het moment van de call had gemist doordat ik net eten ging bestellen :joy:

10 likes

Ik weet nog zo goed dat ik vet lang gelachen heb (ja het waren barre tijden) omdat die mail votes nog geteld moesten worden en dan mensen blijkbaar de CNN gingen bellen/appen/mailen/brieven sturen met de vraag waarom ze het daar steeds over hadden.
Hoezo alleen male votes en niet female respectloos??? en dat ze toen moesten uitleggen dat het om MAIL votes ging. People stay with us please, waar hebben we het al de hele tijd over.

14 likes

Wat een dagen waren dat :heart:

Wat heeft dit met de presidentsverkiezingen te maken als ik vragen mag? Er is voor mijn gevoel ook een ander onderwerp dat relevanter is voor de verkiezingen in november. :smiling_face_with_tear:

22 likes

Ooeh dit is niet erg handig. Wat een raar universum leven we ook in. Een voormalig president z’n huis is binnen gevallen door de FBI. :joy:

Waarbij ik dacht: als hij idd 15 dozen met geheime documenten heeft meegenomen, dan heeft hij die toch al lang opgestookt in zijn haard? Als hij er een gewoonte van maakte om documenten te verscheuren tijdens zijn presidentschap, waarom zou hij dan nu keurig die dozen bewaren in zijn huis? Hij had alle aanwijzingen dat iemand die dozen een keer zou proberen terug te halen.
Kortom ik geloof niet dat ze iets zullen vinden. Zo dom zou hij toch niet zijn?

1 like

haha, klopt, en arrogant is hij zeker. Maar ik kan gewoon niet geloven dat hij zo ver komt en met zoveel wegkomt, zonder een gezonde hersencel. Ik blijf me daarover verwonderen.

3 likes

Hij heeft ook geprobeerd papier weg te spoelen in de wc? Dus misschien is hij wel zo dom om nog iets te bewaren. Als een boze bibliothecaris van het Nationaal Archief hier achter zit dan is dat wel een geweldig plot voor een film.:joy:

Holy shit het is mogelijk nucleaire informatie die Trump heeft meegenomen. 🫠 Dat is niet helemaal oké…

1 like

Bizar he… Ben benieuwd of ze openbaar gaan maken wat het bevel uiteindelijk was en wat ze gevonden/meegenomen hebben bij Trump.

1 like

als het aan de regering ligt dus wel, trump zelf verzet zich ook niet dus de kans is héél klein dat de rechter deze vraag zal weigeren

1 like

Ja precies! Hij heeft tot vanavond 9 uur de tijd om bezwaar te maken. Binnen 24 uur gaan we dus mogelijk weten om welke gegevens het gaat. Heeft iemand de filmrechten al geclaimed?

1 like

“de precieze inhoud van het meegenomen papierwerk is niet bekend.” ja goh dat is toch het hele idee van geheime documenten

1 like

Morgen zijn er weer verkiezingen. (midterms) Was niet van plan om op te blijven, maar wat denken jullie? Oh en @moderators mag de titel veranderd worden naar 2022?

Ik hoop dat Stacey Abrams het goed gaat doen in Georgia. Hoop voor de Democraten dat ze de het huis van afgevaardigden niet verliezen.

6 likes

De enige grote verassing zou zijn als de republikeinen er niet op vooruit gaan. Die wisselwerking is er sowieso altijd en de democraten blijven gewoon verschrikkelijk slecht in hun werk in de verf te zetten…

Ik meld me ook weer even.
Dit was nog steeds de beste week van 2020. Wat een lol hebben gehad in de CNN sinkhole.

Ga het zeker volgen.
Ik heb geen hoop op een goede uitkomst, maar ik word graag verrast.

Ik ga in ieder geval weer klaar zitten voor daddy Tapper en John King’s magic wall.

key-race-alert-cnn

20 likes

Omg ja dit was echt een geweldige week. Was echt top om hier zoveel te kunnen delen samen. Ik ga het weer volgen!

4 likes