Hahah jezus ja heb me goed vermaakt toen. Meest levendige moment van heel 2020 midden in corona crisis
Dit was echt het beste van de pandemie haha. Peak pandemic dit. De persconferentie bij de four seasons op de parkeerplaats⦠morgen maar lekker de hele dag CNN aanzetten.
Ik heb toen zelfs een Four Seasons Total Landscaping t-shirt gekocht, hahaha.
Hoe laat begint het circus morgen? Want ik ben pas rond middernacht thuis geloof ik, maar wil wel CNN haha
Mijn tv-gids zegt om 22:00, tot 11:00 de volgende ochtend.
Van dat bedrijf zelf? Geniaal. Ik zou mān trump kerst trui ook weer uit de kast halen.
Yes, ze hebben het incident (terrecht) lekker uitgemolken.
Even over de verkiezingen morgen. Wtf, Elon Musk die nu eigenaar is van Twitter roept op via Twitter om morgen op de Republikeinen te stemmen. Deze verkiezingen kunnen nog wel raar verlopen morgen.
Ben er ook bang voor.
Zei al dat ik weinig goede hoop heb. Het is zoān onvoorstelbare pleurisbende in Amerika ( daar niet alleen, uiteraard)
Musk heeft het in het verleden aardig kunnen verbergen, maar hij heeft zich nu pertinent ge-out als anti abortus en anti LGBTQ+.
Het is eng om te bedenken hoeveel van zn fanboys zo diep in zijn achterwerk zitten, dat ze zijn āadviesā zullen opvolgen. Het lijkt wel een cult.
NLZiet is net uitgebreid met CNN dus kan later vandaag gaan bingen al word ik niet heel vrolijk van de uitslag denk ikā¦
Dit is wel echt heftig hoor. Die vent heeft zoveel fans. Lijkt inderdaad op een cult
Echt? Ik kan het niet vinden, wel de BBC en Euronews, maar geen CNN?
En dit kan dan stemmen
Is niet sta lndaard inbegrepen, kost 2 euro per maand oid
Die heb ik, maar zit geen CNN inā¦
Wel BBC World News?
Was Cuomo nou gecancelled?
Ja klopt!
Ja je hebt gelijk! Ik dacht echt dat CNN er bij zat maar helaas.
Nouja, iig BBC voor de kroning in mei
Ik kan wel CNN ontvangen via Ziggo maar volgens de tvgids komt er niks over de verkiezingen op? Op de website van CNN staat wel een kekke aftelklok maar die video kun je alleen bekijken vanuit Amerika
Mijn vriend is Amerikaans en woont er ook, maar hij gaat niet stemmen vandaag. Hij is een democraat en ik ben zo teleurgesteld in hem. Hij is mentaal te moe zegt hij. Echt hoe dan, dit is belangrijk