Heel erg jammer. Hij had al dagenlang via post kunnen stemmen.
CNN is vanaf nu (22:00) tot morgenavond (19:00 nl tijd) live met de verslaggeving
Oh wauw. Ik snap nooit waarom mensen niet gaan stemmen. Is hij zo apathisch geworden door al het nieuws dat hij denkt dat de democratie er niet meer toe doet? Zo veel belangrijke onderwerpen dit jaar om over te stemmen, echt zonde.
Ik roep al weken tegen hem dat de verkiezingen eraan komen. Hij heeft oprecht een hoop shit te verwerken, maar ik blijf het geen excuus vinden.
@anon43983847
Ik snap het ook niet. Hij is net naar een andere staat verhuisd, dus hij had zich nog niet verdiept in mensen die zich kandidaat gesteld hebben. Maar ik heb iets van kies dan iemand, zolang het maar democraat is
Als ik John King zo de balans zie opmaken op de magic wall
, heb ik echt nul hoop een goede uitkomst voor de democraten.
De marge is zo, zo klein
Oh ja nu zie ik hem in de app ook staan!
De eerste exit poll komt over een 5 minuten.
Betekent letterlijk niets, maar ik zit klaar.
Hahaha ja ik ook
Gaat nog tot 00:00 duren .
Maar ik denk dat ik er niet vrolijk van ga worden
Nee nu! Exit poll
Auch, niet een best uitgangspunt voor Biden
Wel Jake Clapper
Maar 12% zegt dat wapen veiligheid een belangrijk probleem is.
Dat zegt zo veel over Amerika.
Dood door een vuurwapen is de eerste doodsoorzaak onder kinderen in Amerika
On fucking voorstelbaar.
Gaat iemand nog kijken? Ik ben net thuis en twijfel of ik nog een uurtje wakker blijft.
Ohja heb me totaal niet verdiept dus ik heb ook niks te zeggen verder
Goedemorgen, ik ben nog redelijk optimistisch wakker geworden. Had verwacht dat het (al) dramatischer zou zijn. Maar komende uren/dagen worden wel nog spannend. Ik heb zelf helaas niet mega veel tijd om tv te kijken vandaag
Georgia gaat (wederom) zo spannend worden⦠werk vandaag helaas niet vanuit huis maar ga denk ik met oortjes in op kantoor zitten.
Ja ik ben bang dat het toch een runoff gaat worden want 96% is geteld en allebei staan ze niet op 50%
Ja, ik zag het inderdaad echt zuur
Ik moest wel even gniffelen toen ze op de radio deden alsof Desantisā overwinning in Florida een grote verassing was, het word tijd om toe te geven dat Florida een rode staat is, geen swinger.