Dat eerste lijkt me waarschijnlijker. Een maand voor de verkiezingen gebeuren er echt geen dingen meer waar niet over nagedacht is. Dat haar boek nu uitkomt is ook geen toeval.
Eens, of ze hebben een spindoctor die direct nog ontslagen is. Ik vind het wel een bijzondere zet, dat juist zij dit doet en niet een of andere hoog geplaatste republikeinse vrouw.
Abortus is een van de onderwerpen waarop Republikeinen de meeste stemmen verliezen, ik vind het juist een hele voorspelbare zet om vlak voor de verkiezingen een Republikeinse vrouw de indruk te laten wekken dat Republikeinen het abortusrecht niet verder in willen perken. Zo hoeven Trump en Vance zelf geen duidelijk standpunt in te nemen waarmee ze hun eigen achterban tegen zich keren
Oh nee, dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel meer dat ik het zelf verrassend vind dat juist Melanie hier nu voor ingezet wordt. Dat de republikeinen hier zo kort voor de verkiezingen een vrouw iets over laten zeggen vind ik niet verrassend. Overigens staan Vance en Trump er ook weer verschillend in. Blijft een bijzondere partij.
Sinds 2008 ben ik altijd erg geïnteresseerd geweest in de elections, maar dit jaar trekt het mij niet zo. Dat komt vooral door de intense steun aan Israël.
Dat kan ik mij goed voorstellen en lijkt vanuit veel Europeanen en Amerikanen, die het zich kunnen veroorloven, een breed gedragen standpunt. Helaas zal de uitslag van de verkiezingen verstrekkende gevolgen hebben voor een ontzettend grote groep Amerikanen, die het zich niet kunnen permitteren om een keuze op basis van wel/geen steun aan Israƫl te maken. Hoe fucked up dat ook klinkt.
Ik dacht wie the fuck is dit maar Elon Musk blijkbaar
Ja hij noemde zichzelf vandaag dark maga en begon dan zo rond te springen?? Als hij geen rijke lul was hadden ze hem al lang gecoloqueerd vermoed ik.
Hij is ook de enige die beweegt zoals hij doet. Zo vreemd.
Ik heb de verkiezingen ook ieder jaar gevolgd, maar het is extra vreemd nu ik dit jaar naar Amerika ben geƫmigreerd. Hopelijk kan ik voor de volgende naturaliseren zodat ik ook kan stemmen
Vinden jullie het ook al best spannend worden?
Nog een kleine 2 weken te gaan en de polls liggen schrikbarend dicht bij elkaar.
Zelfs als harris wint, wat ik wel denk, zit je alsnog met een gigantische populatie die recht tegenover de ander staat.
Gezond verstand VS Cult gedrag.
Hoe moet je daar als natie in vredesnaam mee omgaan?
Ik ben een geboren pessimist, en zie het daarom allemaal een beetje te donker in, maar ik hou mn hart vast, ongeacht de uitkomst van de verkiezing
Ja, het is bizar dat er ook zoān double standard is voor Harris en Trump. Het is ook nog steeds zo goed als 50/50 in de polls, ik snap er niets van.
Het is vrijwel altijd zoān beetje 50/50⦠er valt dus nog heel weinig te zeggen.
Hmm jawel, maar het is wel uitzonderlijk dat het zó dicht bij elkaar ligt allemaal. Het verschil in de landelijke peilingen en in alle zeven swing states ligt binnen de foutmarge, en bedraagt soms maar 0.5% (of daaromtrent).
Ik hoorde gisteren ook in een podcast dat er eigenlijk vrijwel geen kans is dat Trump een eventueel verlies accepteert en dacht toen oh ja, Jezus, dat ook nog
Als het volgens de polls echt zo dicht bij elkaar ligt, dan ben ik bang dat Trump alsnog gaat winnen. Ik vrees dat er een soort Wilderseffect aan zit te komen met mensen die op Trump stemmen maar daar niet eerlijk voor uit durven te komen.
In het peilen zou daar nu wel wat meer rekening mee gehouden zijn (weet overigens niet hoe) en ik hoor ook wel dat het zou kunnen dat potentiƫle Harris-stemmers niet altijd bereikt worden door peilers, dus daar heb ik mijn hoop op gevestigd. Maar het wordt sowieso heel spannend, brr
Ja of zoān situatie als bij Bush jr toen, dat het zo dicht bij elkaar ligt dat het herteld moet worden, dat dan weken duurt en uiteindelijk de hoogste rechters (Republikeinen in de meerderheid) de beslissing gaan nemen.
Ik zal het wel nooit snappen maar zelfs al ben je Republikein, dan stem je toch niet op zoān Pipo.
Ik hoorde gisteren ook in een podcast dat er eigenlijk vrijwel geen kans is dat Trump een eventueel verlies accepteert en dacht toen oh ja, Jezus, dat ook nog
Dit ja. We weten allemaal hoe het 4 jaar geleden gegaan is toen hij de verkiezingen verloor. Ik ben echt bang dat hij oproept tot geweld als hij verliest
Kelly en BeyoncƩ op de rally in Houston . Echt mooie speeches gegeven, de race is nog niet uitgespeeld. Ben blij dat daar genoeg nadruk op gelegd wordt.