Ik hoop uietraard dat je gelijk zult krijgen, maar in dit geval ga ik toch liever uit van het ergste geval, zodat het alleen mee kan vallen. Heb geleerd van 2016 toen ik de dag na de verkiezingen op vakantie ging en de eerste paar dagen van mijn vakantie echt een beetje verpest waren door de uitslag. Dit keer helaas geen vakantie gepland, maar alsnog
Ja sorry ik wil niet te positief doen; maar in de laatste poll staat Harris voor op Trump in Iowa. Die staat is niet meer blauw geweest sinds Obama, geeft hoop.
Ik snap wat je bedoelt en hoop dat je gelijk hebt. Vergeet niet dat veel mensen die 4 jaar geleden op Biden stemden de slechtere omstandigheden waarin het land verkeert (ook vooral woorden van Trump maar sommige dingen zijn ook echt zo: inflatie) wijten aan het termijn Biden. Mensen met 3 banen en die alsnog niet rond kunnen komen zijn wanhopig en hebben geen tijd/zin om zich in de campagnes te verdiepen. In hun ogen worden zij vergeten. Trump, die roept dat al die ellende de schuld van Biden is, kan dan een uitkomst zijn. Dus ben bang dat er juist wat extra stemmen naar Trump kunnen gaan tbh.
Dit leest als AI, of iets. Niet menselijk.
Voor degenen die 5 op 6 november gaan kijken naar de uitslag, waar gaan jullie dit volgen? Ik keek de vorige verkiezingen via CNN en vond dat op zich wel prima maar ben benieuwd wat andere fijne zenders zijn.
Ik houd het bij CNN want ik wil niet zonder John King
CNN idd
KEY RACE ALERT
Ah heb er echt weer zin in. Lekker in de verkiezingsbubbel stappen. Nu hopen op een blauwe uitkomst.
Nu alweer zo veel zin in dat gedoe met die kaarten op het scherm
Hier ook CNN, heb toen ook die van de NOS een keer geprobeerd maar dat is echt niet te doen als je dat hyper-Amerikaanse ‘gewend’ bent.
Hier ook gewoon cnn.
Ik hou enorm van die typische hysterische Amerikaanse taferelen, 1 keer per 4 jaar.
Zo eerlijk gezegd ook geen alternatief weten welke goed te bekijken is in NL/BE
CNN, NYT en AP.
CNN kan niet wachten op het scherm en key race alert!
Ik heb zo’n drukke werkweek en ik baal daar echt van. Denk nog regelmatig aan de vorige verkiezingen hier op het forum 🥹
Ik heb geen tv-abonnement maar wil wel graag CNN kijken op de tv, iemand tips? Ik overweeg nu voor een maandje een abo te nemen bij Odido waar ik ook internet heb, maar ik vind het vrij prijzig (12,50).
Oja en ik zoek nog goede podcasts om te luisteren, ik luister nu Ezra Klein en die van BNR, maar dat is niet genoeg haha. Ik luister ook de NOS maar dat vind ik wat simpel soms.
Vorige keer was CNN via hun website live te volgen, zonder inlog of tv abonnement. Ik verwacht dat dit weer zo is. Een dag nadat de uitslag er was, ging de stream weer dicht.
Ohmijngod ik wilde ook een podcast luisteren. Heb ik die van Raymond Mens aangezet. Blijkt dus gewoon een stomme Trump aanhanger te zijn. Naar ventje. (Die raad ik je dus NIET aan haha). Ik lees even mee voor andere tips.
Ik lees op Nu dat je ook via HBO max kan kijken, als je dat hebt?
Ik kan zo even geen concreet kanaal noemen maar via TikTok zijn enorm veel livestreams te vinden. Als je tegen die tijd op de live button drukt krijg je genoeg opties.