Jongenssss hoe laat begint CNN met uitzenden? Ik ben ziek en verveel me echt enorm
22:00 Nederlandse tijd.
Heeft iemand een link van CNN waar je het live kan kijken? Ik kan op hun eigen site alleen kijken als ik een Amerikaanse tv provider heb.
Op mijn tv wordt op CNN Newsroom vanaf 22:00 vanavond sowieso de âAmerikaanse CNNâ uitgezonden. Ik vermoed dat je via YouTube de uitzending live kan streamen ook.
Ik ben echt hyped voor nieuws en uitslagen en moet mezelf er elk kwartier aan herinneren dat ze daar minstens 6 uur achterlopen op ons
Ze zijn al bezig, zijn nu bij stembureaus aan het kijken
Ik ben nog aan het twijfelen hoe laat ik ga kijken, of ik misschien eerst nog ff 3/4 uur slaap pak en bijvoorbeeld om 2 uur begin met kijken. Denk dat dat wel te doen moet zijn toch?
Dit is mijn plan!
Ja ik zit ook steeds te kijken terwijl er niks gebeurd. Ik ben helemaal een beetje zenuwachtig.
Nohh ik kan het online niet kijken, echt jammer.
Op youtube ook niet? Zoeken op cnn live
Volgens een laatste poll lijkt trump een voorsprong te hebben in alle 7 swingstates
Ik open net Reddit en daar is de eerste post die ik zie dat Kamala Harris de favourite is. Er kan pas morgenochtend wat over gezegd worden ben ik bang
Ik probeer ook de bron te achterhalen van wat ik net zei, maar kan het originele bericht niet vinden haha⊠ik hoop zo dat trump niet wint.
Ok maar wat is de meerwaarde om zoiets in dit topic te posten als het niet eens van een betrouwbare bron komt en het ĂŒberhaupt nog te vroeg is om zoiets te kunnen zeggen?
Zie hier, het staat onder de live stream van cnn. Lijkt mij redelijk betrouwbaar. Ik kan alleen de poll zelf niet vinden.
Dat is niet de livestream van CNN, maar news 18.
Dit is dezelfde, ander moment. Staat op meerdere plekken toch CNN. Of ben ik nou gek?
Edit: ik heb het zelf opgezocht en het is een indiaas engelse nieuwszender. Verklaard het indiase accent van 1 van de reporters wel.
Câtsy CNN betekent Courtesy of CNN, dus dat ze beelden gebruiken van CNN, maar journalisten van CNN hebben geen microfoon met 18 erop.
Je kunt altijd zoeken op Google naar CNN live online oid. Zelf vond ik deze link
Samenvatting
Maar ik heb wel een goede adblocker dus ik durf niet te zeggen of het zoân website is dat als je ergens op klikt je eerst 300 popups moet wegklikken
Dit topic wordt straks sowieso 90% paniek, delen van fake News, vragen of het nog goed kan komen, delen van onbetrouwbare takes van types als Raymond Mens.