Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Thanks, Debbie Downer! Hoop wel dat jij nog wat interessante posts dropt vanavond.

4 likes

Hey Kamalandslide nog steeds hoor!

Alleen heb gewoon minder vertrouwen in sommige mede-forummers.

11 likes

Riri heeft er ook zin in :smile:
https://www.instagram.com/p/DB9dOLKARoI/?hl=en

13 likes

Ik vind het eerlijk gezegd ook geen kwaad kunnen om " af te spreken" dat we geen paniek artikelen plaatsen zonder bron.

Het is veilig om aan te nemen dat alles wat je tussen nu en morgenochtend op twitter of reddit voorbij ziet komen puur natte vinger werk is.

13 likes

Party in the USA!

8 likes

Ik ben de hele dag al aan het kijken, ook al gebeurt er nog weinig. Mijn bonusvader (net gepensioneerd) gaat ook kijken vannacht, dus dat is heel gezellig :smiley:

Ik ben voorzichtig optimistisch over Kamala’s kansen.

4 likes

Echt heeel vervelend dat ik deze week gewoon moet werken meh, heb echt leuke herinneringen aan de vorige verkiezingen lekker tijdens de lockdown op het forum :joy:

30 likes

Jaa was echt mn favo forumavond samen met de avond dat duncan het songfestival won

11 likes

Denk nog zo vaak terug aan die week op het forum. Iedereen helemaal in de CNN bubbel, en elkaar aansporen om tegen even een kwartiertje naar buiten te gaan voor een frisse neus, haha.

Morgen ben ik vrij, dus ga deze nacht kijken.
Heb lekker snacks in huis gehaald en ga zo even een discodutje doen.

16 likes

Haha ja ik was ook zoooo aan het slacken met thuiswerken toen, m’n aandacht was alleen bij cnn. Was ook zo raar toen dat echt afgerond was, echt een zwart gat, van… moet ik nu gewoon weer werken zonder key race alert???

11 likes

Ik vond daarom die 6 januari ook zo memorabel. Ik was met zwangerschapsverlof, had geen hol te doen want lockdown, en toen gebeurde dat ineens.

7 likes

Ik vind het veel te spannend.

4 likes

Ik ben morgen vrij, snacks gehaald, lekkere pyjama aan getrokken. Ben er helemaal klaar voor. Beetje jammer dat morgenochtend kids gewoon vroeg wakker worden, dus kan het deze keer niet heel laat maken, maar morgenoverdag CNN weer voor de tv hangen :grin:

5 likes

Gaga in jeans voor Kamala. Op naar de edge of glory. :jeans: :1st_place_medal:

11 likes

16 likes

Hoop dat de Amerikanen Jimmy Carter niet teleurstellen, beter kan hij nog meemaken dat Harris wint aangezien hij het al zo lang volhoudt

13 likes

Hehe

17 likes

Mijn hond keek me net verward aan toen ik met kussen en dekbed naar beneden kwam. Gebeurd normaal alleen als ze ziek is dat ik mij op de bank installeer.

Doggy for emotional support :paw_prints:

46 likes

:speaking_head: KEY RACE ALERT :speaking_head:

10 likes

:rotating_light::rotating_light::rotating_light:

3 likes