ANY MOMENT NOW
Whoooo!
YES, daar gaan we! Jake Tapper opent Election Night op CNN, eerste polls over 1 uur
Go Kamalaš
Echt max. 1x per 4 jaar kan ik tegen zoān dramatische montage met voiceover. En zo veel lawaai. Typisch Amerikaans.
Ik mis Don Lemon en Chris Cuomo.
Ik ook!
Vooral Don Lemon.
Heb hem de laatste maanden wel gevolgd via zijn YouTube account en de laatste week via Instagram waarin hij straatvragen deed.
Bahahaha we zitten op de curve dat ik het weet dat ik het niet zo is, maar straks over een dag denk je nee maar zal het nu echt??? en dan is het ZO vaak gezegd dat we het niet meer geloven maar hoe langer het duurt hoe groter de kans is aghhh. van kan ik nog naar de plee of wat
Zouden ze niet een team hebben die de anderen aflossen na een paar uur? Ik weet niet meer hoe dat 4 jaar terug ook alweer ging, maar uren live op tv lijkt me best uitputtend.
Nouuuuuuuā¦. Nee
Duurt nog wel ff voor we echt resultaten hebben
Die zie ik nu sinds gister steeds op TikTok.
Ja sorry maar maakt die man nog dingen mee? Zān laatste fotoshoot was best wel beangstigend, hij leek meer dood dan levend.
Sorry trippelpost maar Kamala is 60?!?!?
Wtf ik dacht de hele tijd dat ze eind 40 was net als Obama de eerste keer. Nooit opgezocht, gewoon blind vanuit gegaan
Ja dat vraag ik me ook af, ergens laat dat me dus ook beter voelen als het dus niet zo uitpakt (als hij het niet haalt of trump wint). Maar lijkt me toch ergens een mooi idee als het wel zo is.
Ik denk dat de excitement van een Harris winst en schrik van een Trump winst hem beide over de rand kunnen duwen als ik die laatste fotoās zag
4 jaar geleden was toen iedereen zo bezorgd om John King kan ik mij nog herinneren, of hij überhaupt wel sliep ook.
Zou best kunnen maar Lemon en Cuomo komen in ieder geval niet meer langs. Cuomo is ontslagen en Lemon is vorig jaar gestopt bij CNN.
Aah oke dat wist ik niet! Wat jammer
Haha op cnn een meid die niet wilde zeggen op wie ze ging stemmen want dan zou het internet haar afmaken.
Trump dus.
Ik dacht juist zij harris, omdat haar vriend iets anders stemde haha