Nou het is officieel Trump is gekozen als 47e president van de Verenigde Staten ![]()
De stemmen in Wisconsin gaven hem 10 kiesmannen erbij en pusht hem over die 270 die nodig waren
Het zou zo dicht bij elkaar liggen, maar eigenlijk is dit sinds de eerste uitslagen in de swingstates nooit echt spannend geweest? Hij gaat ze allemaal binnenhalen lijkt het
Klopt. Ik had het er gister met m’n leerlingen over. Zei ze dat we vandaag waarschijnlijk nog geen uitslag zouden hebben, maar daar moet ik vandaag op terug komen. Het is nu ook al zeker, hij zit op 277.
Nou een nek aan nekrace was dit ook niet echt. Zag toen ik vannacht kort wakker werd al veel rood en dacht nou ja, stembussen zijn net gesloten even wachten. Niet dus. Flink teleurgesteld in de mensen daar
Ik vind dit zo neerbuigend, jij bent teleurgesteld in Amerikanen, terwijl we het niet zo veel beter doen met onze pvv, en in Amerika een heel andere sociaal economische realiteit geldt voor de meeste mensen dan hier in Europa. Maar goed jij bent teleurgesteld.
En alle mensen die op sociale media zeiden dat ze op Kamala Harris gingen stemmen, zijn allemaal leugenaars ![]()
ja dat blijkt héél veel zin te hebben inderdaad
24% van de Nederlandse landbouwexport gaat naar de VS. Ben benieuwd hoe Wilders kraait als Trump daar 20% importtax op gaat leggen.
Het was niet mijn bedoeling om neerbuigend over te komen. Het gaat daar idd heel anders dan hier en ik ben geen inwoner daar dus wat heb ik te zeggen maar ik kan toch nog teleurgesteld zijn.
Joh dat was toch helemaal niet serieus bedoeld
Op het forum nemen we alles serieus
Toen ik het plaatste dacht ik al, moet ik een opmerking maken dat dit niet serieus is? Maar het leek mij behoorlijk overduidelijk dus heb t niet gedaan maar de volgende keer zal ik wel weer sidenotes maken ![]()
Ja logisch dat het niet serieus is, maar is het dan grappig/sarcastisch of van toegevoegde waarde ofzo…? Ik begrijp dat niet helemaal, beetje lomp wel.
Zeker niet van toegevoegde waarde nee, maar goed dat is volgens mij het grootste gedeelte van de reacties op dit forum ![]()
heb ook geen zin om hier zo lang op door te gaan dus als iedereen er over struikelt dan verwijder ik de reactie wel
Nou NMSMVPE America
Nou absoluut geen leuke herinneringen aan deze verkiezingen
Heeft er iemand haar al gezegd dat ze haar fucking bek moet houden. Read the room
Ik vind dit wel iets te simpel gebracht. Het zal ongetwijfeld een reden zijn voor sommigen (en dat is dieptriest) maar een verloren kandidaatschap heeft zo veel meer redenen. CNN heeft wel een interessant stuk: https://edition.cnn.com/2024/11/06/politics/harris-campaign-went-wrong/index.html
Sinds deze vrouw corona ‘schoon schip maken van de aarde’ noemde ben ik compleet gestopt met haar volgen. Dan ben je echt van het padje af hoor als je zo over mensenlevens praat.