Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Omgggggg dagen en nachtenlang voor CNN gezeten, en net als ik als pauzemoment met een vriendin mijn gezicht begraaf in een chocoladetaart en een fles wijn mis ik Het Moment :sob::sob::sob: maar JAAAAAAA!!! Ben echt ZO blij, werd er gewoon helemaal emotioneel van. Gek is dat eigenlijk. En dan nu 97 uur slapen byeeee

19 likes

Ik hoop echt dat er een lang artikel gaat komen over de persconferentie bij het Four Seasons… Tuincentrum. Ik wil gewoon weten wat daar mis is gegaan. Het liefst van mensen die erbij waren. Naast het callen het favoriete deel van mijn dag.

25 likes

Ik lees al dagen in stilte mee, heb echt genoten van al jullie comments :grin: ook in mijn omgeving werd ‘t niet zo intensief gevolgd!

Misschien een domme vraag (mijn interesse in de verkiezen, de kandidaten etc. is redelijk recent geboren) en nu zie ik deze tweets voorbijkomen. Is dit iemand die gewoon heel kritisch is, of zit hier wel echt een verhaal achter?

Ik kijk nu parks & rec nog een keer
Wat zou Leslie trots zijn

afbeelding

13 likes

Ik vind dit nog steeds heel grappig

5 likes

Wel een goede naam voor een tuincentrum als ik er over nadenk

1 like

Hahahha dit is zo grappig

1 like

Wel een stuk minder spannend denk ik

1 like

Ik wilde me eigenlijk opgeven om te werken op een stembureau volgend jaar, maar eigenlijk denk ik nu dat ik het leuker vind om het op tv en hier te volgen en bespreken haha. En ik ben een beetje verliefd op Joost Vullings en Xander van der Wulp en die zijn dan de hele avond op tv :heart_eyes:

2 likes

Naawh er komt weer een hond in het witte huis.

59 likes

We moeten ook een topic maken voor onze verkiezingen! Ook al is onze uitslag net zo voorspelbaar als Trump.

8 likes

Ja ik ben ook wel benieuwd wat jullie vinden over hetgeen wat die tweede persoon in deze screenshot aankaart?
Merk bij velen op social media ook wel dat dubbele gevoel namelijk, of zelfs heel negatief

1 like

Hoe heet de hond? :heart_eyes:

Ik zou geen politieke hottakes aannemen van Vera Camilla.

15 likes

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met die screenshots van Vera Camila?
Waarom zou je daar enige waarde aan hechten?

1 like

Kan het specifieke fragment niet vinden :tired_face:. Wat ik je in ieder geval wel kan vertellen, als deels Afro-Amerikaan zijnde, is dat je kijkt naar wie je helpt. Persoonlijk kan ik mij niet vinden in Van Jones wat betreft zijn standpunten omtrent Trump en wat hij zou hebben gedaan voor Afro-Amerikanen, mijn familie in The US heeft dit ook niet zo ervaren. Als Van Jones dit persoonlijk zo ervaart, good for him. Echter rijmt dit niet helemaal met zijn emotionele break down vanavond, naar mijn mening.

7 likes

Ik vind die verslaggever tussen al die mensen echt te gênant voor woorden terwijl ze het in de studio steeds over social distancing hebben.

3 likes

Twee zelfs!

22 likes

Ik ben via insta vrij uitgesproken hierover (ok over alles haha) en kreeg ook veel reacties daarop. Gister had ik een gesprek met iemand die zei: ja maar Biden is ook niet goed!!1!1!
En wat ik ook deed, ik kon niet aan het verstand brengen dat er echt een zeer groot verschil is tussen Trumps (en Pence’s!) niet goed en Biden en Kamala niet goed.
Uiteindelijk kwam het argument “Trump pakt covid heel goed aan” en toen dacht ik ok dit is dweilen met de kraan open ahha.

15 likes

Dit ja. En dan denk ik ook: wat had je dan verwacht? Ten eerste is niemand perfect en in zo’n land komt er gewoon niet ineens iemand die bijv. heel links is aan de macht. In zo’n systeem met maar 2 echte opties als president moet het ook een kandidaat zijn die een groot publiek aanspreekt om genoeg mensen achter je te kunnen krijgen.

6 likes