Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ik heb echt een crush op Eelco (is dit een biecht?)

1 like

Ik heb Barack Obama zijn boek gekregen voor mijn verjaardag. Ik krijg het toch warm van die cover :pleading_face::open_mouth::joy:

34 likes

Gefeliciteerd!!!:tada: (Aan de taart te zien ben je vandaag jarig?) ik heb hem van de week ook gescoord bij bol met korting (in het Engels natuurlijk) en ik kijk er zo naar uit om hem te lezen! Eerst tijd vinden haha :dizzy_face:

1 like

Ik ga er dit weekend aan beginnen en ja ik ben vandaag jarig ja.

2 likes
12 likes

Dat is fijn voor de Biden-administration maar wtf, die bewoording weer haha :’) is dit een soort the high wat nemen van Trump ook al geeft ie nog niet toe dat hij verloren heeft? :thinking:

Haha ja gewoon wel zeggen dat de overdracht moet beginnen maar nog niet toegeven dat Biden gewonnen heeft. Maar van mij hoeft ie het nooit toe te geven, als ie maar vertrekt!

1 like

Hahahaha

31 likes

Via Tim Hofman zag ik dit :rofl: oh jongens ik mis de spanning rondom een key race alert…

24 likes

En daar gaat ie, hoor! Met zo’n presidential pardon kun je natuurlijk gewoon doen alsof er nooit een schuldbekentenis geweest is, want hij is toch nooit veroordeeld? En het was natuurlijk ook allemaal een heksenjacht en hoax, dus goed van Trump dat hij dat even rechtzet. (/sarcasm)

1 like

Haha dit zou echt fantastisch zijn! Sowieso gaat het Thierry niet lukken dezelfde spanning te halen als met de verkiezingen.

Dan moet op zijn minst onze vrienden van CNN en de magic wall er bij worden gehaald

2 likes

Op z’n minst!!! Al moet ik zeggen dat het sensatiegehalte van FvD wel in de buurt komt van CNN :crazy_face:

1 like

Shit, ben benieuwd welke er gaan volgen.

1 like

Het is toch echt bijna een soap aan het worden :roll_eyes:

2 likes

Waarom zit hij aan zo’n mini tafeltje met de presidentiĆ«le zegel er op geductapet :rofl::rofl::rofl:

Dit is niet bijna een soap, dit is de moeder aller soaps. Al een jaar of 4 :sweat_smile:

20201127_190540

25 likes

Voor de ene kleuter een verjaardagsstoel/troon, voor de ander een presidentieel tafeltje. Ik zeg niet wat we straks gaan doen, maar vergeten jullie je zwemspullen niet?

4 likes

O yes, we gaan disco bowlen hƩ?!

3 likes

Haha je zit in de buurt. Maar vind die foto echt grappig, zo’n mini tafel Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik erom moet lachen. beetje de tafelvariant van four gardens total landscaping als persco locatie, net niet helemaal gelukt.

Edit: de tafel lijkt kleiner dan het gat van de openhaard achter hem

4 likes

En wat doet die kale afgerachte kerstboom daar :rofl:

1 like

Dan lijken zijn handen groter! Het zou me in elk geval niks verbazen haha.

afbeelding

1 like