Ik heb echt een crush op Eelco (is dit een biecht?)
Ik heb Barack Obama zijn boek gekregen voor mijn verjaardag. Ik krijg het toch warm van die cover
Gefeliciteerd!!! (Aan de taart te zien ben je vandaag jarig?) ik heb hem van de week ook gescoord bij bol met korting (in het Engels natuurlijk) en ik kijk er zo naar uit om hem te lezen! Eerst tijd vinden haha
Ik ga er dit weekend aan beginnen en ja ik ben vandaag jarig ja.
Dat is fijn voor de Biden-administration maar wtf, die bewoording weer haha :ā) is dit een soort the high wat nemen van Trump ook al geeft ie nog niet toe dat hij verloren heeft?
Haha ja gewoon wel zeggen dat de overdracht moet beginnen maar nog niet toegeven dat Biden gewonnen heeft. Maar van mij hoeft ie het nooit toe te geven, als ie maar vertrekt!
En daar gaat ie, hoor! Met zoān presidential pardon kun je natuurlijk gewoon doen alsof er nooit een schuldbekentenis geweest is, want hij is toch nooit veroordeeld? En het was natuurlijk ook allemaal een heksenjacht en hoax, dus goed van Trump dat hij dat even rechtzet. (/sarcasm)
Haha dit zou echt fantastisch zijn! Sowieso gaat het Thierry niet lukken dezelfde spanning te halen als met de verkiezingen.
Dan moet op zijn minst onze vrienden van CNN en de magic wall er bij worden gehaald
Op zān minst!!! Al moet ik zeggen dat het sensatiegehalte van FvD wel in de buurt komt van CNN
Shit, ben benieuwd welke er gaan volgen.
Het is toch echt bijna een soap aan het worden
Waarom zit hij aan zoān mini tafeltje met de presidentiĆ«le zegel er op geductapet
Dit is niet bijna een soap, dit is de moeder aller soaps. Al een jaar of 4
Voor de ene kleuter een verjaardagsstoel/troon, voor de ander een presidentieel tafeltje. Ik zeg niet wat we straks gaan doen, maar vergeten jullie je zwemspullen niet?
O yes, we gaan disco bowlen hƩ?!
Haha je zit in de buurt. Maar vind die foto echt grappig, zoān mini tafel Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik erom moet lachen. beetje de tafelvariant van four gardens total landscaping als persco locatie, net niet helemaal gelukt.
Edit: de tafel lijkt kleiner dan het gat van de openhaard achter hem
En wat doet die kale afgerachte kerstboom daar
Dan lijken zijn handen groter! Het zou me in elk geval niks verbazen haha.