Hahahahaha als ik niet kan bewijzen dat het fraude is, moet hij maar bewijzen dat het geen fraude is. Echt wat een kleuter. past de grootte van zn tafeltje in die video we mooi bij.
Hahahaha deze man Echt I canāt.
Ik zie nu ook voor me dat hij ala home alone het witte huis gaat beveiligen zodat er niemand in kan.
Haha ja overal van die boobytraps achterlaten voor Biden
Trump heeft al een rolletje gehad in Home Alone dus het zou zomaar kunnen (al begreep ik dat hij die rol ook alleen maar heeft gekregen door te zeggen dat ze anders niet in zijn hotel mochten filmen. Typisch)
Haha maakt niets, opzicht wel een mooi vervolg op mijn eerdere post. Doei Trump
Barr gaat overstag. Dat is wel een momentje hoor.
Nou die kan morgen zijn ontslag verwachten
Ach, of hij nu nou weg moet of in januari.
Lekkere lange vakantie š¤·š¼
Ik kijk er alsnog naar uit om een jankende en protesterende Trump uit het WH gesleept te zien worden. In zie hem er ook niet voor aan om naar de inauguratie te gaan van Biden.
Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Trump stuurt die arme Pence voor een laatste vernedering.
Heb zoān hekel aan die guy. HET IS BIJNA VOORBIJ BIJNA BIJNAAA
Maar denk even aan alle boeken die er de komende jaren gaan komen. Alle mensen rondom Trump die nu eindelijk vrijuit kunnen spreken. Wat een juice gaat dat worden.
The tea will be served boiling hot
Heerlijk! Ik wil al die boeken nu al pre orderen!
Ohhhhh januari wordt een fijne maand. Einde is in zicht met corona betreft het vaccin maar ook dat we Trump Ʃindelijk uit het Witte Huis kunnen bonjouren. Hell yeah, doing a little happy dance
Mijn droombeeld is dat hij met bed en al met een takelwagen het witte huis uit wordt gesleurd.
Ik hou daar niet van, ik voorspel dat een hoop mensen hun eigen straatje gaan schoonvegen.
Haha, ja heerlijk toch?
Maar ook wel shocking, deze vrouw heeft echt 0.% respect voor de rechter, praat telkens door hem heen (waar ken ik dat van?) en gelooft helemaal in de voorgeschotelde theorie.
Dit kan niet echt zijn⦠is ze dronken of wat?!