Dat ging toevallig.
Ik heb veel gezeik gehad op mijn vorige werk (20 jaar geleden alweer) ik had toen kantoor aan huis en zij zouden dat op komen halen. Dat gebeurde maar niet en heeft mij enorm veel angst opgeleverd en overspannen. Ik mocht het ook niet brengen van mijn vader.
Goed nu heb ik (door lichamelijke klachten) veel angst om onzekerheid. Het wachten op wat er komen gaat. En niet weten wanneer.
Wanneer voelde ik mij hetzelfde? Toen kwam ik op die herinnering van 20 jaar geleden.
Ik heb toen onder begeleiding die herinnering aangepast. Ik heb zelf die spullen gepakt. In de auto gepleurd.
Naar het hoofdkantoor gereden en de spullen voor de deur gezet. Al mijn gevoel erin gekotst en weer naar mijn auto gelopen
Daar stond de radio nog aan. En toen draaide
Who run the world?.. Girls! 
Als ik nu dat nummer draai dan voelt het weer dat ik het heft in eigen handen genomen heb. Ik controleer mijn angst. En vooral dat gevoel is van toen. Niet nu.
Mijn psych noemt het zo.
Mijn angst is een 10-baans snelweg waar ik een blokkade op gezet heb. Naar 5 baans.
Dat moet nu langzaam wennen en als ik sterker ben kan ik er weer een normale 2 baans van maken met parallelweg voor extra rust. 
Werkt voor mij veel beter dan die G-schema’s