Lastig zeg! Misschien even iets compleet anders doen waarbij je je niet op je lijf kan focussen. Helaas misschien een beetje laat voor een rondje lopen of fietsen, maar dat werkt vaak wel. Anders misschien binnen iets wat je op veel manieren afleiding geeft, bijv een moeilijk raadsel oplossen/ moeilijke rekensom? Hopelijk werkt de oxazepam snel!
Sorry. Helemaal over jou post heen gelezen. Heeft de oxzazepam geholpen?
Erg herkenbaar dat je hoofd je zo angstig kan maken! Volgens mij kan veel stress/angst ervoor zorgen dat je temperatuur hoger is, maar daar heb je waarschijnlijk erg weinig aan. Hopelijk kan je inderdaad nog even bijslapen. Heb je behandeling bij een praktijk ondersteuner of psycholoog? Misschien dat zij je hiermee ook kunnen helpen. Sterkte!
Waarom meet je je lichaamstemperatuur? Is dat met een reden of door de angst?
Hopelijk wordt t nu rustiger! En inderdaad niet meer op focussen. Ik heb t zelf altijd met mn hartslag en t voelen van mn hart. In slechtere periodes ben ik er meer mee bezig en dan voel je t ook meer. En wie weet heb je wel vaker 37.1 maar weet je het niet.
Joh als het jou helpt gewoon lekker blijven dagboekposten. Het belangrijkste is dat er weer wat ruimte in je hoofd komt ipv alleen maar paniek
Gewoon blijven posten!
Waar ben je bang voor stel je temp is 38? Wat gaat er in jouw ogen dan gebeuren? Bedoel dit absoluut niet kritisch maar soms kan t helpen als je weet waar je bang voor bent en dat je beseft dat t niet gebeurt.
Oh ja ik snap t wel. Kan me niet herinneren dat ik ooit koorts heb gehad. Maar heb ook emetofobie en ben daardoor bang om āoudeā dingen te eten. En ik lust heel weinig en ben daardoor ook bang nieuwe dingen te proberen.
Inderdaad wel knap dat je een zwangerschap heb aangedurfd! Hopelijk wordt t snel weer iets rustiger bij je.
Nee heb t eigenlijk altijd afgedaan als aanstellerij. Ook gewoon door mn opvoeding enzo. Nu probeer ik soms wel nieuwe dingen maar tot nu toe was t nog geen succes
Mensen hier ook ervaring met alprazolam tijdens een aanval?
@Luzarl ik heb het vorige vakantie van de hap gekregen, omdat ik na 3 uur nog niet uit een aanval was. Toen 0,5 mg genomen en werkte binnen een kwartier. Heb nu meer gekregen bij de huisarts voor (nood) maar bang dat het deze keren niet gaat werken en toen gewoon toeval was. Maar het werkt altijd dus? Dat geeft mij wel geruststelling. Fijn dit forum zo.
Ik snap reddit nooit. Ik vind die site echt lastig hahaha.
Ik heb ook nog 1mg xanax retard tabletten. Maar dat vind ik toch wel heftig hoor. Werkt wel als een tiet⦠maar ik was 2 dagen echt een zombie.
Hhahaha love dit.
Nee beide heb ik erna van mijn eigen huisarts gekregen en ben gelukkig ook niet verslavings gevoelig.
Hij weet dat ik hĆØt alleen in nood zal pakken op vakantie bij voornamelijk slapen.
Ik hou er echt niet van ook. Maar het idee⦠dat er iets is wat mij kan helpen is vaak al genoeg
Xanax of alprazolam? Nee wil wel echt 0,5 want weet dat dat werkt hahaha.
Zelfde!
Ik merk dat ik mijn spieren aan het aanspannen ben. Meestal is dat geen goed teken en kan het zijn dat ik een paniekaanval krijg
Kan je iets doen ter afleiding? Of met iemand praten ofzo. Je mag me altijd dmmen.
Meestal moet ik het gewoon over me heen laten komen. Er tegen verzetten zorgt er juist voor dat het erger wordt
Feest. Ik heb paniek en wil naar huis.
Net 0,5 mg alprazolam ingenomen. Hopelijk werkt het. Lesje geleerd. Voorlopig geen vakanties boeken.
Lastige situatie zeg! Hopelijk werkt het! Zou je nog iets van afleiding kunnen zoeken waarbij je jezelf of fysiek of mentaal afleidt van de angst? Is het alleen het feit dat je op vakantie bent wat het aanwakkerd of zit er meer achter?