@Salmiak @Adamas lief jullie reacties. Duurde wel lang. Zelfs mama gebeld of ze wilde komen want raakte totaal in paniekš
Ja bij mij is het probleem dus altijd? Hoe lang duurt het nog?
Bij alles wat met mijn lichaam gebeurd. Vooral bij buikgriep en paniekaanval dus. Dan krijg ik daar weer angst/paniek van omdat ik niet weet wanneer het ophoudt.
Ben om 12 naar bed gegaan en binnen 3min was ik vertrokken dat is wel altijd fijn van de alprazolam hahah.
Nu wakker en (hersteld) wel bang dat het terugkomt natuurlijk maar probeer mezelf nu rustig te praten dat ik vannacht heb kunnen herstellen en dus niet meer misselijk ga zijn van sporten hahah.
Fun!

Ik zou niet weten wie⦠Ik ben dus net verhuisd en ken hier niemand. Mijn vrienden wonen allemaal ver weg, eentje woont wel in de buurt maar die heeft corona en zit nu dus in quarantaine. Mijn vriend kan niet mee omdat de huisarts alleen binnen kantoortijden open is en hij werkt dan gewoon. Plus ik schaam me⦠En ik ben bang dat als ik het aan iemand vertel ze het a) niet serieus nemen en denken dat ik gewoon gek ben of b) het wel serieus nemen en zich zorgen gaan maken. En dat wil ik allebei niet.