Als het helpt is het superjofel! Haha
Sorry heel ego moet nog bijlezen en reageren op jullie maar even een vraag.
Werkt alprazolam ook tegen Emetofobie?
Te hard gesport net en ben me toch een partij beroerd. Hang boven het toilet te kokken en helemaal in paniek. Net 0,5 alprazolam ingenomen.
Duurt lang…… 30min verder. Oooh wat een ramp.
Ik kan vooral niet tegen het onbekende van…
hoelang ga ik mij zo nog voelen.
Lastig zeg! Vooral dat hoe lang ga Ik mij nog zo voelen. Hopelijk ben je er inmiddels uit gekomen!
Ben je eruit gekomen? En ook lichamelijk weer hersteld?
@Salmiak @Adamas lief jullie reacties. Duurde wel lang. Zelfs mama gebeld of ze wilde komen want raakte totaal in paniek🙈
Ja bij mij is het probleem dus altijd? Hoe lang duurt het nog?
Bij alles wat met mijn lichaam gebeurd. Vooral bij buikgriep en paniekaanval dus. Dan krijg ik daar weer angst/paniek van omdat ik niet weet wanneer het ophoudt.
Ben om 12 naar bed gegaan en binnen 3min was ik vertrokken dat is wel altijd fijn van de alprazolam hahah.
Nu wakker en (hersteld) wel bang dat het terugkomt natuurlijk maar probeer mezelf nu rustig te praten dat ik vannacht heb kunnen herstellen en dus niet meer misselijk ga zijn van sporten hahah.
Fun!
Ja precies dat. Dat “ ik kom hier nooit meer uit” en dan hoppa meer paniek. Maar jij werkt wel gewoon toch? Zo knap.
Ik heb ook heel veel schaamte, waardoor ik weer meer paniek heb en niet durf te werken etc.
Ah wat super fijn zo werkgever.
Weer feest vandaag. Jaren geen last… en nu al een week dat ik de paniek ook gewoon niet meer trek.
Heb xanax/alprazolam in huis maar wil het niet nemen ivm risico op verslaving en afkick… wat slikken jullie?
Heeft het een achterliggende reden? Bijvoorbeeld een verandering of dat er iets vervelends of leuks is gebeurd. Of vinden je hersenen het nu gewoon leuk om met je te fucken
Edit: ik gebruik cbd olie wanneer ik mij gespannen voel, maar nog niet paniekerig
Dit ga ik ook kopen. Specifiek welke?
Nee ze nemen gok ik loopje met me. Bang voor herhaling en dat ik dan xanax ga pakken en verslaafd ga raken. Dus mag niet pakken en dan daar stress van gok ik.
Is privé? Kan het niet openen
Ik heb van Renova 5%, maar die moet 30 seconden onder je tong houden. Er zijn ook andere varianten
Daarnaast zijn er nog weinig onderzoeken over cbd olie. Bij mij werkt het toevallig, maar het kan zo zijn dat het bij jou niet werkt. Ook weet ik niet of het gaat om een placebo effect
Placebo is ook helemaal priem. Kruidvat gewoon?
Ik heb het hier vandaan. Mijn ervaring met Kruidvat cbd olie, is dat het nogal slap is. Is ook niet zo gek want er is nog weinig controle op en veel hype er omheen
Uhm hoe wordt je dat?
En mag ik hier om lachen als het eigenleed is? Ik zie mezelf al staan
Kijk even in de faq bij ‘members only’, dan vind je hier informatie over.
Gelukt bedankt
Sorry ik moet dit even ergens kwijt en ik weet niet waar, maar ik denk dat dit de beste plek is.
Ik ben ongeveer 3 weken geleden ineens flauwgevallen en heb sindsdien meerdere keren per dag allemaal rare symptomen die lijken op een hartaanval (pijn in mijn borst en arm, constant hoge hartslag, trillen). Vandaag durfde ik eindelijk de huisarts te bellen maar die kan me niet helpen omdat ik verhuisd ben en nu te ver weg woon. Eigen schuld natuurlijk, ik had al eerder moeten overstappen maar stelde het steeds uit. Nu dan toch maar een huisarts in mijn nieuwe woonplaats gezocht, maar daar moet ik langsgaan om een inschrijfformulier op te halen. En ik durf op dit moment m’n huis niet uit. Maar ja, zelfs als ik me inschrijf gaan er waarschijnlijk weer een paar dagen voorbij voor ik terecht kan, en ik ben de hele tijd bang dat ik opeens doodga. En ik durf er met niemand over te praten. Sorry ik klink volgens mij echt als een gestoorde maar ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen…
Kan iemand anders het formulier voor je halen? Kleine geruststelling gestoorden zijn meestal niet bewust van dat ze gestoord zijn
Trouwens ik zou even op je ademhaling letten. Adem je hoog? Probeer zoveel mogelijk door je buik te ademhalen. Het helpt een beetje tegen het paniekgevoel