Dankjewel allemaal voor jullie fijne reacties! @Okapi @Luzarl @snowflake @Elaine @Cozycute
@Elaine, goeie tip, ik heb haar instagram even opgezocht en haar stories over rijangst gekeken. Heel herkenbaar wel, en ook goed om te zien dat het haar ook lukt!
@Cozycute Jaa precies, misschien moet ik wel vaker dan 1x per week. Anders wordt het misschien oo zo’n enorm ding één keer per week. Enige is dat m’n vriend elke dag vroeg naar werk gaat met de auto dus dan moet ik daarvoor nog even erin gaan zitten haha, maar misschien moet ik dat maar even 2 weken volhouden en kijken wat het opbrengt.
–
Kreeg van m’n vader met sinterklaas een surprise en gedicht over m’n rijangst en dat ik dan maar gewoon moest oefenen (en dan een oefen-auto als surprise). Lief bedoeld maar het viel echt even verkeerd, vooral het gedicht waarin dan grapjes werden gemaakt over hoe slecht ik rijd (is helemaal niet zo ook). Vind misschien wel het vervelendste dat je je soms zo onbegrepen kan voelen met een angst, juist door je dichte omgeving…