Ik weet niet waar deze post moet maar doe m ff hier. Ik zeg voor de grap tegen iemand ik doe niet meer mee (qua corona). En dan wordt er gereageerd met āben je niet meer bang dan?ā. Alsof ik een compleet randdebiel ben omdat ik een mogelijk dodelijk virus waarvoor ik ook nog eens in de risicogroep zit niet wil krijgen. Ja ik ben bang, maar dat is echt maar deels door t risico van t virus zelf en de rest omdat t gewoon iets is wat ik niet begrijp/geen conrtole over heb en voor mn gevoel overal door de lucht zweeft. Plus zit ook gewoon in een risicogroep.
Voelt gewoon zo naar dat ik dan degene ben die raar is omdat ik er bang voor ben. Terwijl ik denk dat ieder mens met een beetje gezond verstand toch wel het virus zou moeten willen ontwijken al is t maar voor long covid of dat je eten rot smaakt.
Heb nu 2 weken soort van vakantie gehad en op 2x winkel na nergens geweest en moet zeggen dat ik de rust die dat gaf wel lekker vond. Morgen moet ik weer werken en ondanks dat er niet veel klanten komen moet ik waarschijnlijk savonds weer mn haar wassen van mezelf. En t was gewoon fijn om even niet dat besmette gevoel te hebben.