Fijne reactie, dankjewel! Merk toch dat het goed doet om dit te uiten en daarbij wat inzichten van andere mensen kan krijgen, in m’n hoofd wordt alles altijd zoooo groot.
Ik denk dat zijn eerste reactie erg teleurgesteld zal zijn, dit komt (denk ik) heel onverwachts voor hem. Maar uiteindelijk denk ik dat hij het wel zal begrijpen, zo niet, dan is dat ook maar zo.
Onze ‘relatie’ gaat overigens wel iets verder dan alleen werk, ik heb ook veel persoonlijke dingen met hem gedeeld toen ik nog dieper in m’n angst zat. Hij heeft me altijd overal mee geholpen en ruimte gegeven. Ik denk dat deze persoonlijke touch het nog wat lastiger voor mij maakt, want anders zou het inderdaad puur werk zijn.
Ik ben nu wel weer wat rustiger, heb ook maar even met m’n moeder en een vriendin gepraat. Zou dat eigenlijk gewoon altijd moeten doen, maar het zit er zo in om me te isoleren als ik last heb van angst. 

)
vanmiddag psycholoog gehad… geen medicatie (op een voorraadje oxazepam na, waar ik al jaren af ben en al 2 jaar nier meer genomen)