Ah vet vervelend! Hoor het meer idd dat mensen hun angst en paniek erger is bij storm weer. Kan je niet beneden slapen komende dagen? Is het daar minder qua geluid?
Ik slaap al beneden
Vanavond maar een pammetje en oordoppen in
Vanavond hebben we als het goed is even rust! Windkracht 2/3 zeggen ze, dus dat is even fijn.
Ja nou even een nachtje goed slapen idd. Ben al bang voor morgen
lekker kunnen slapen?
Ik denk dat ik dit nu ook ga doen. Waarom word ik ineens zo zenuwachtig en bang van storm. Weer wat nieuws erbij. Bah
Ik krijg altijd de stress van nl alerts. Helemaal omdat ie nu zegt dat t noodnummer overbelast is. Dan denk ik ja als ik nu een hartaanval krijg ga ik dood want dan kunnen ze niet komen.
Ja! Geen wind dus heb lekker kunnen slapen. Hopelijk gaat dat aankomende nacht net zo. Heb al een iets geslikt om rustig te worden, verwacht dat dat zo wel gaat werken
Angst is nog erger nu met de storm inderdaad.
Zat net al bijna in paniekaanval (ofja probeerde die te onderdrukken) toen de schutting omviel⊠Valt mee allemaal, het is maar een schutting, maar hoppa angst die al megagroot was is nu 100 x zo groot. Ik weet ook niet wat ik moet doen om eruit te komen
Misschien met een koptelefoon muziek luisteren, kleuren of tv kijken met koptelefoon op? Geluid dempen helpt bij mij heel goed.
Dat is wel een goed idee ja
Ik heb nu zelf even een koptelefoon op gezet met muziek waarbij ik me goed voel. Misschien ook nog een idee.
Komt zo een vriendin me ophalen om bij haar thuis ff te chillen. Hoop dat dat helpt
echt top combo corona hebben en een angststoornis. ik ben zo moe wat mijn angst triggert. en durf overdag thuis niet alleen te slapen. dus blijf ook moe. bah bah. en dan ook nog medicijnen die opgehoogd zijn die nog niet werken
Wat rot dat t een t ander versterkt. Hopelijk gaat het snel wat beter. Probeer toch je rust te pakken voor zover dat gaat en rustige afleiding te zoeken.
Ik word zo moe van mezelf en zit in een angstspiraal waar ik niet uit kom.
Ik ben een week geleden verhuisd, ging soepel, was wel heel gestrest in de aanloop naar de verhuizing toe maar het ging prima.
En nu heb ik dus al een week allemaal rare pijntjes in mân lichaam. Soort brandend gevoel op mân huid, gevoel alsof iemand me een beetje overal knijpt en mân handen doen ook een beetje pijn. Nu denk ik meteen dat dit nooit meer over gaat en dat dit nu chronisch is en ik kan mezelf maar niet rustig krijgen want ja ik voel het toch de hele tijd? Ik neem warme douches, spoel koud af, doe mân ademhalingsoefeningen, wandel wel genoeg, maar niks lijkt te werken
Dat brandende gevoel herken ik ook als ik erg gestresst ben geweest. Kan natuurlijk zijn dat het de vermoeidheid is, alle stress van de laatste tijd. Dan ben je even van slag. Helpt het missh om een massage te nemen?
Misschien kun je dan een beetje relaxenâŠ
Dat stelt me wel gerust! Duurt het bij jou soms ook zo lang?
Massage is idd een goed idee ook, zat er toevallig vandaag naar te kijken. Heb ook mân spijkermatje uit de kast gehaald
Jazeker!
Juist wanneer je de rust neemt, en je niet meer in die adrenaline/endorfine high doorgaat. Dan komt het heel hard binnen.
Ik kan dan ook âantsyâ worden (wat is een NL woord hiervoor, stom) van aanraking met stoffen, of als ik met een pincet een haar eruit trek heel heftig op reageren ineens etc.
Ben dan eigenlijk ook over grenzen heen gegaan en het lichaam geeft dat hierdoor aan
Boek je bij een fijne plek een ontspanning massage voor morgen evt?
Fijn vooruitzicht gelijk.
Ik hoop dat je vanavond lekker kunt ontspannen!
Dit is al een hele geruststelling! Dank je wel. Zo gek hoe het lichaam kan reageren⊠voor mân gevoel ontspan ik al heel hard de afgelopen week
Dank je wel voor je reactie! Hopelijk zakt het ongemak sneller nu ik weet dat het ânormaalâ is.