Emetofobie waarschuwing
Ik heb echt enorme emetofobie. Vannacht kwam mijn ex-vriend al thuis in een staat waarvan ik dacht; dit wordt kotsen. Gebeurde niet tot hij net uit bed kwam. Normaal is dat reden voor mij om echt in paniek te raken, tv hard aan te zetten, oren dicht etc. Maar ik dacht nu: ik voel me redelijk oke en weet dat dit van de drank is dus er echt geen kans is dat ik ook ziek ga worden. Besloten om mijn oren niet dicht te doen, ook niet voor de deur zitten luisteren maargoed iemand hoor je gewoon spugen. En toen zelfs een glas water bij de deur gezet. Zal voor iemand zonder emetofobie echt als iets heel simpels klinken, dus het voelt suf om dit zo te zeggen. Maar ik ben vroeger een keer alleen thuis geweest toen mijn zusje moest overgeven. Die heeft toen gevraagd of ik alsjeblieft water kon brengen, maar toen kon ik mezelf gewoon niet fysiek zo ver krijgen om op te staan, water te pakken etc. Daar voel ik me nog wel eens klote over, omdat ik weet hoe fijn het is als iemand je wĆ©l even helpt in zoān situatie. Feit dat ik dat nu gewoon heb gedaan vind ik echt heel goed van mezelf, voelt gek om dit zo te zeggen wel. Maar ik uit het verleden zou hier echt trots naar gekeken hebben