Heel erg bedankt voor jullie reacties @Sobremesa en @mercurysummer , het stelt me gerust dat mijn reactie voor de angst normaal is en ik zal jullie tips zeker weten meenemen.
Ik heb zondagavond een heel eng filmpje gezien van de oorlog in Israël, die avond ging het nog wel maar maandag had ik niks te doen en kijk ik tv maar daar was t natuurlijk ook alleen maar informatie en beelden uit Israël. Savonds toen ik in bed lag was ik echt doodsbang en had ik t idee dat ik gek werd. Ik dacht zelfs dat mn kat miauwde dat t een voorteken was. Die nacht dus maar 2,5 uurtjes geslapen en toen schrok ik wakker met n ander eng beeld voor mn gezicht waardoor de paniek weer volledig toesloeg. Heb toen de huisarts gebeld en dus medicatie gekregen en sindsdien bij mijn ouders geslapen. Vannacht een nachtmerrie over de oorlog gehad waardoor ik weer van slag wakker werd. Ik heb met mijn moeder afgesproken dat ik nu overdag thuis ben en als t savonds niet gaat ik bij hun slaap, zodat ik wel weer thuis ben en momenteel ben ik redelijk rustig dus hopelijk ept het nu langzaam weg