@crazyplantlady lief van jullie dat jullie met mij meedenken. Nee de podcast kende ik nog niet. Ga ik eens opzoeken en aan beginnen. Ja dat accepteren heb ik vaker gehoord van zowel de huisarts en de verschillende psychologen die ik gezien heb. Maar ik kan het idd niet accepteren. Want ik wil niet zo zijn. Ik vraag mezelf soms ook wel af of een huisarts/psycholoog wel weet hoe mijn aanvallen eruit zien. Ik functioneer dan letterlijk gewoon niet. Tis niet een beetje de zenuwen of stress. Nee ik ga full on loco naar mijn idee. Misselijk/kokhalzen/diarree denken dat ik flauwval⦠gevoel van controle kwijt raken. Ik kan mijn kind dat niet aan doen tijdens een āuitjeā. Dat accepteren dat je het niet kan accepteren vind ik een hele mooie en die ga ik zeker onthouden.
Als ik meer de tijd en rust zal hebben zal ik het misschien ook beter kunnen accepteren.
Maar ik heb geen tijd. Ik ben een moeder en sta altijd aan en ik MOET zo snel mogeijk beter worden.
Precies wat jij zegt; dat vechten dat je had gewild dat de situatie anders was/is.
En idd⦠ik weet heel goed dat er echt niks gebeurd⦠dan was dat ondertussen wel een keer gebeurd, Maar mijn lichaam slaat het op een of andere manier gewoon niet op. Hoe vaak ik ook expose.
Ben ook al naar de fysio en osteopaat geweest voor het lichamelijk.
Sorry als beetje onsamenhangend verhaal is. Iets met veel willen vertellen maar geen geduld hebben hahaha.