Animal Crossing

Leuke toevoeging misschien: Als je drie keer achter elkaar met een bewoner praat kan het zijn dat ze je een opdracht geven.

(Sla ook iedere dag je stenen. MONEY ROCK!)

2 likes

Dit heb ik ook, ben echt te lui om dat hele eiland aan te passen.

Er zitten elke dag zelfs twee meubels in de bomen!

1 like

Kijk aan!

@Clancy Ja, mijn lijstje zou aangepast kunnen worden hoor! Weet lang niet alles haha.

En ik heb al mijn bewoners een krans gegeven; die hangen ze dan aan hun voordeur :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben nog steeds lekker aan mijn eiland aan het bouwen, vind dat echt leuk! Vind het alleen zo jammer dat ik telkens dezelfde meubels en DIY recipes krijg waardoor het inrichten van mijn eiland een beetje eentonig wordt (heel de tijd dezelfde zithoekjes enzo). Ook krijg ik nooit bezoekers op mijn camp site waardoor ik een paar van mijn kutte bewoners niet van m’n eiland afkrijg. Wil zo graag van deze dude af, met z’n irritante sportverslaving:

M’n eiland heeft nu vier sterren en wil heel graag vijf sterren krijgen, dus ben voorlopig nog wel even zoet.

2 likes

Ik weet niet zo goed meer wat ik nog kan doen eigenlijk haha. K.K is op mijn eiland geweest en ik kan alles al aanpassen, ja en nu?? Hier voor had je wel een soort van opdrachten en dingen waar je naartoe werkte maar die zijn er nu niet echt meer

Oh en Moe is trouwens mijn favoriete bewoner hahaha ik geef hem al mijn kleding die ik lelijk vind en nu is hij mijn bff
afbeelding

2 likes

Ik werk nu naar 5 sterren toe, dan krijg je een speciale plant!

3 likes

Haha deze heb ik ook!

Aaargh ik vind hem zo irritant! En ook creepy, zijn ogen geven licht als het donker is brrr

Ik heb echt een first world problem. Ben dus begonnen op mijn huidige switch met mijn eiland omdat de ACNH Switch door een heel langdradig saai verhaal nog steeds niet in mijn bezit is. Nu zal dat met twee weken ongeveer wel zo zijn. Alleen, je kan je eiland niet overzetten (Thanks Nintendo). Dus nu ga ik maar even bedenken wat ik ga doen. (Cloudsave geld hier niet bij, normale transfer neem je hem ook niet mee)

  1. Body behouden van huidige switch en wachten tot er ooit een service is gemaakt door Nintendo.
  2. Het kriebelt ook wel om een nieuw eiland te beginnen met nieuwe bewoners, nieuwe indeling etc.

Zie, ik zei je toch; echt een first world problem :joy:
(Mijn huidige switch gaat dan naar vriend en krijgt eigen exemplaar van AC)

1 like

Misschien een gekke vraag - maar in hoeverre is de AC switch ‘anders’ dan de normale switch? In principe de dock en de joycons, maar is het scherm ook echt anders? Anders kan je ervoor kiezen om de joycons en docks gewoon te wisselen. Als het scherm ook anders is dan is dit een slechte tip haha.

Edit: oh ik heb plaatjes gezocht en de achterkant van het scherm is ook anders. Never mind dan!

1 like

Ik vind jouw eiland echt te mooi om opnieuw te beginnen haha.

Ja, het is ook echt belachelijk. Ze hebben nu zoveel min punten bij mij gescoord dat dit ook echt de laatste grotere aankoop is die ik bij hun doe. Games etc kopen zal ik daar af en toe nog wel doen, maar pre-orders etc gaan wel weer gewoon lekker naar Bol.

Als het goed is gaan ze nu dus met twee weken open in Arnhem en dan krijg ik een SMS. Beter voor hun werkt dat ding ook gewoon, anders ben ik er echt helemaal klaar mee en wil ik mijn geld terug. Dan haal ik wel gewoon een normale switch (niet bij hun) en plak ik er wel een sticker op.

@flwhrs nahhh dat is echt super lief <3 ik heb laatst het main stukje van mijn eiland helemaal opnieuw ingericht.

2 likes

Ben pas net bezig, maar hĂłe irritant dat ijzerklompjes zo moeilijk te krijgen zijn. Althans, zijn maar zo weinig stenen :weary:

Als je allerlei goals haalt, krijg je Nook miles en kun je vliegen naar een ander eiland. Zo had ik er toen snel 30. Maar negeer me als je dat al wist :smile:

Ja ben net voor de eerste keer naar ander eiland geweest! Maar daar ook maar 2 stenen. Net pech denk ik, haha!

Ben wel echt mega excited, was op de DS ook echt zo verslaafd hieraan.

Hahahaha, ik wist het niet!

Ik speel (nog) niet online anders had ik ze graag gedoneerd :blush:

Ah nee haha komt goed, heb het spel nog geen 24u dus ben erg ongeduldig haha!


En nog wat anders, is dit een functie die je moet kopen of is dit een knop die ik niet ken?

Het is de omhoog knop, maar als ik het me goed herinner kun je die met nook miles kopen!

1 like