Als het goed is, heb ik je net een berichtje gestuurd
Als je wilt mag je later ook naar mijn eiland, ik heb oa kersen.
Oe! Die wil ik ook nog graag. Ik heb appels dus je mag ook bij mij komen
Ik heb al het fruit al, maar wil best naar je eiland!
Oh top. Heel graag op een ander moment! Stuur ik je dan een berichtje, goed?
Het is zo dat je Nooks Hoek een maand open moet zijn, niet zo zeer een maand lang spelen. Ik weet niet hoe âsnelâ je Nook hoek hebt laten bouwen, maar als je al een maand speelt dan zullen ze binnenkort wel gaan verbouwen.
Is goed!
ik ga vanmiddag ook maar online kopen. Ik heb appels, perziken en kersen in de aanbieding!
en moest je ook niet flink wat knaken hebben uitgegeven bij timmy en tommy?
Ik noem mijzelf tegenwoordig de AC action.Ik stuur andere mensen steeds allemaal random dingen die ze niet nodig hebben.
Zijn er nog meer soorten fruit die je nodig hebt?
Ahhh Guys ik ga toch ook maar online aanschaffen als ik jullie zo verhalen zo lees! Ik krijg alleeeeeen maar eilanden met kersen, al 2 weken dus ben het helemaal zat haha!
same! heb kersen en peren en twijfelde nog over online maar ik wil ze eigenlijk toch wel allemaal
ik heb ook nog een strand vol met dubbele DIY recepten (je krijgt er maar weinig geld voor dus vond het zonde ze te verkopen, maar je kan ze niet in de opslag van je huis doen??? dus daarom maar op het strandje)
Oh op die manier! Dan denk ik ook dat het binnenkort wel zal gebeuren ja. Thanks!
Jaaa dat ook! Verkopen en kopen telde bij dat bedrag. Denk dat je dat snel bij elkaar hebt.
Ik ga er eens over nadenken, dankje!
Ja, heb nu alleen nog appels, kokosnoten en perziken thanks to @Schorem!
Dus kersen en wat nog meer er maar is heel graag.
Ik kan later vandaag wel bij je langskomen? Ik heb sinaasappels op mân eiland en nog wat kersen in mân storage
Ja prima! Zeg maar hoe laat ongeveer. Ik heb appels sowieso en blijkbaar ook andere vissen. Dus hengel gerust. Appels ook gewoon uitschudden. En zal er wat klaar zetten.
Wie heeft er tijd en fruit wat ik nog niet heb, dan kom ik even langs en kan ook wat eigen fruit meenemen!
Ik heb net 7 dagen gratis online âgekochtâ. Als ik het goed begrijp kun je niet zomaar bij iemand langs toch? Ik heb alleen maar appels kokosnoten en kersen, dus niet zo veel te bieden haha