Animal Crossing

je hebt nu 7 dagen proefperiode!

1 like

Ohhhh straks eens kijken! Ben veel vrij volgende week dus zou goed uitkomen haha

Nintendo online heb ik bijv met bol.com bonnen aangeschaft. En vind 20 euro oid voor een jaar ook prima. Je kunt ook ermee knollen verkopen op een ander eiland met betere prijs. Ik heb gisteren mijn fruit verkocht (al die verbouwingen en verhuizingen zijn duur) maar ik kan wel morgen (of een ander moment natuurlijk) fruit voor je bewaren. Volgens mij is verschillende fruitbomen hebben wel essentieel om 3 sterren te krijgen

2 likes

Ik ga het eens uitzoeken hoe dat precies allemaal werkt. Heb de switch pas een week, haha!

Hahahahaha wtf :joy:

Ga het maar weer eens proberen. Afgelopen week veel verlies :joy:

Kun jij reizen? Ik heb een tijdje op Twitter de knollenprijzen in de gaten gehouden. Totdat er van die nep spam accounts kwamen. Heb deze week geen knollen vanwege terugreizen voor de cherryblossoms

Bij mij 99. Ik heb ze gekocht voor 110. Er zijn sites die ā€œvoorspellenā€ hoeveel je turnips waarschijnlijk waard zijn aankomende week.
Weet niet zo welke (ik gebruik ze niet) maar je kan het vast zo vinden!

Vind het echt belachelijk dat mensen bells vragen om op bezoek te mogen komen om turnips te kopen. Het is toch veel leuker om elkaar te helpen? Ik speel het samen met een vriend en mijn broer, zo heeft een van ons altijd wel de hoogste prijs.

1 like

Wie zijn eiland kan ik bezoeken? Zou graag wat fruit willen.
Weet niet wat iemand anders graag zou willen in ruil?

Is het de moeite waard om een online lidmaatschap van Nintendo te nemen? Er is geen andere manier om iemands eiland te bezoeken, toch?

85 :joy: gekocht voor 99. Hoop op een betere week deze keer.

1 like

@Drawster turnipprophet.io is chill

2 likes

afbeelding

14 likes

Ik vind het het waard! Ik had eerst voor drie maanden (ā‚¬9 geloof ik) en nu voor een jaar (ā‚¬20). Je kan alleen op die manier elkaars eiland bezoeken. Mocht je andere games hebben, kun je daarbij ook online. Ik gebruik het veel voor Mario Kart en natuurlijk Animal Crossing :blush:

Woehoe mā€™n eiland heeft vijf sterren! Ik bouw intussen lekker door, heb nog veel plannen en ruimte!

5 likes

Heb je screenshots van je eiland, vind dat super leuk om te zien en heb echt inspiratie nodig :joy: wat is je ultieme tip om aan 5 sterren te komen??

Ik weet het niet haha, het is eigenlijk best makkelijk gegaan! Ik heb gewoon vrij snel veel paden aangelegd en verschillende gebiedjes met chillplekken enzo. Maar mā€™n eiland is echt nog lang niet af! Ben nu bezig met het aanleggen van een heel marktgedeelte, maar all die stalls craften kost aardig wat tijd. Ik zal binnenkort eens wat screenshots maken!

Ik denk dat je vooral veel decoratie en spullen op je eiland moet zetten om vijf sterren te halen! Oh en veel hekjes en heggetjes enzo.

2 likes

Leuk idee! Ik heb gelijk het kraampjes ding gekocht dus daar ga ik mij ook maar eens in verdiepen

Wanneer krijg je eigenlijk een uitbreiding van Nooks Hoek?

Ik speel animal crossing nu een paar dagen maar ik snap nog niet helemaal hoe ik kan reizen. Ik heb die miles bon twee keer gebruikt, maar toen kwam ik op hetzelfde eiland terecht. Als ik lokaal wil reizen zegt de dodo dat er geen eilanden beschikbaar zijn. En voor verre reizen heb ik een dodo code nodig? Hoe kom ik daar aan?
#omavraagt

1 like