Animal Crossing

Heeft iemand zin om een dezer dagen diy’s te ruilen? Heb ook veel dubbele fossielen, is dat ook mogelijk om te ruilen?

Heeft er iemand fruit te ruil nu? Ik heb zelf kokosnoten, perzik, kersen en appels. Ik moet even uitvogelen hoe je iemand toevoegt haha

Haha ja ook lekker met mijn bijl in mijn handen :joy::grimacing::+1:t4:

1 like

Mijn turnips zijn 570

Dodo code is HCYWW

5 likes

Super lief van je, thanks!! :smile:

1 like

Graag gedaan :blush:

1 like

Ik ben steeds net te laat :joy:

Ik heb mijn gate nog open! Ik laat ze tot 12 open

Mag ik met het account van mn vriend komen? Ik heb op mijn account geen knollen gekocht omdat ik wilde tijdreizen (wat ik nog steeds niet durf)

1 like

Ja super bedankt! Ik wilde nog vragen of je fruit nodig hebt, maar hij gaat om de minuut opslaan omdat er een nieuw iemand komt hahaha dus ik ben er weer vandoor. Dankjewel :blush::blush:

1 like

Ja hoor

Dankjewel! Heb jij iets nodig?

Nee hoor ik heb genoeg :blush:

1 like

Hij is gecrashed
Nieuwe code is KQ0K5

Bedankt nog!:smile::smile:

1 like

Graag gedaan

Veel bloemetjes en hekjes enzo planten, en met je Nookmiles plannen kopen voor buitendecoraties voor je eiland. Lantaarpalen enzo. Dan heeft je eiland genoeg sterren en komt K. K. en krijg je die straten geloof ik

Edit: en met Isabelle praten over de rating van je eiland nadat je gedecoreerd hebt

2 likes

Waarschijnlijk staan ze dan te dicht op elkaar of te dicht langs het water!

1 like

Dit heb ik dus ook steeds, nu heb ik 7 dagen gratis online aangezet maar nu kan je alleen bij vrienden op het eiland komen die ik dus nog helemaal niet heb voor de Switch :neutral_face:

Je mag best bij mij langskomen als je iets nodig hebt! Kan ook zonder al vrienden te zijn :slight_smile:

1 like