Oh wat lief! Het werkt dat dan? Met zo’n Dodo code? Sorry ben echt nog heel nieuw met Animal Crossing😅
Ja! Het spreekt voor zich eigenlijk als je het menu doorloopt, als iemand je een dodocode stuurt krijg je toegang zolang die poort naar dat eiland open staat. Stuur maar een berichtje wanneer je tijd/zin hebt ^^.
Ik heb best veel bloemen “over”. Ga ze morgen eens uitgraven allemaal. Heb jij wellicht interesse?
Helemaal top! Laat maar weten wanneer je online gaat.
Ik ben vanaf nu tot een uur of 9 online! Stuur me maar een berichtje wanneer jij wilt
Bij wie mag ik op bezoek? Ik heb appels, kersen, kokosnoten en perziken.
Heb je peren nodig?
Ik wel! Stuur maar een berichtje als je tijd hebt
Oeh graag!
Zal jullie zo berichten, mn batterij is leeg haha heb zo lang gespeeld. Disclaimer mn eiland is echt een mess. Ben nog erg aan het puzzelen over hoe ik het ga verbouwen allemaal

Ik moest een seventiesblouse aan en kreeg toen ook nog ergens een tamboerijn. Toeval bestaat niet.
Ohh wat leuk dit topic! Mijn schoonbroertje heeft zijn switch meegenomen met Animal Crossing en ik mag hem een tijdje lenen! Ik heb de hele dag gespeeld haha. Ik twijfel of ik online ga kopen, is wel leuker spelen denk ik?
Okee, ik heb Nintendo online gekocht haha. Is er misschien iemand online?
Je mag wel bij mij langskomen als je wilt!
Gezellig!! Het is mijn eerste dag dat ik dit speel haha. Wat is jouw code?
Leuk! Ik heb je een PB gestuurd!
Ik ben nog nooit op een ander eiland geweest via dodo code, mag ik misschien bij iemand komen kijken? Heb niks nodig ofzo, wil gewoon eens ergens rondlopen
Je mag bij mij wel langskomen! Ik ben nog niet lang bezig dus nog geen grootse dingen op mijn eiland… heb nog nooit een bezoeker gehad.
zal vanavond mijn code wel dm’en als ik thuis ben
Ik heb vandaag toch maar zelf een switch gekocht haha. Dus nu helemaal zelf beginnen met een eiland!
Leuk!!