Animal Crossing

Ik speel al een paar maanden en heb via reddit bij random mensen alle fruit kunnen verkrijgen :smiling_face_with_three_hearts: Vond de eerste keer iemand bezoeken echt spannend haha. 1 keer iemand gehad die alleen gratis tickets wou, heb afgedwongen om te ruilen voor fruit. En een ander die puur alleen wilde ruilen (degene had veel afspraken met anderen gepland, maar was verder wel aardig).

Ik zag op reddit iets over catalogue parties, is hier interesse voor?
Dan spreek je bijv. af met 5 mensen, iedereen neemt 5 items mee. De items drop je op de grond. Iedereen pakt de items op en dropt ze weer op de grond. Je neemt je eigen items weer mee. Omdat je de items ooit ‘in bezit’ hebt gehad, kun je ze bestellen via Nook Shopping.

Ik heb een heleboel dubbele diys, wil een van jullie hier iets van hebben?

• Golden wall
  • Orange umbrella
  • Peach wall
  • Peach rug
  • Jungle flooring
  • Jail bars
  • Basket pack
  • Bamboo stook
  • Log chair
  • Bamboo noodle slide
  • Bamboo flooring
  • Leaf
  • Armor shoes
  • Natural garden table
  • Wooden-mosaic wall
  • Bamboo sphere

Moet je wel Nintendo online hebben natuurlijk

Je zou de proefversie zeven dagen kunnen proberen als je dat nog niet hebt gedaan?

Ik heb een soort van per ongeluk 2 zakken vol met knollen gekocht :joy: dus als iemand deze week weer 570 klingels voor knollen kan krijgen hoor ik het graag hahaha ik hoop zo dat ik hier geen spijt van krijg

Haha. Hopen op een goede week! Ik heb deze week iets meer gekocht dan vorige week.

1 like

Ik ben opzoek naar alle diy’s waar je bamboe voor nodig hebt hahah. Ik heb mega veel bamboe, omdat ik via nook miles steeds op een bamboe eiland kom, maar ik heb er 0 diy’s voor! Dus als ik die van je zou mogen hebben, heel graag! :blush:

1 like

Die heb ik in 2 kleuren!

En @FrozenFlame als je meer bamboe recepten wilt, ik heb er ook een boel over ^^.

1 like

Tuurlijk! Ga je vandaag nog spelen? Ik kan de poort eventueel nu al openen, dan zal ik je de dodo code toesturen

1 like

Oh graag! Ik ga zo spelen!

@FrozenFlame

Het resultaat :smirk:

15 likes

Haha leuk!! :blush:

1 like

Ahhh zo blij dat hier een topic voor is!! Ik heb (voor zover ik weet) alle soorten fruit, dus mochten jullie nog iets missen let me know

Heeft iemand nog een uitnodiging voor de discord?

In de eerste post.

1 like

Helemaal gemist, thanks!

Ik heb een bamboo-shoot lamp DIY voor je!

Tell me more!

1 like

:thinking: ik heb dat vaak geprobeerd maar nooit geluk gehad! Dan blijf ik het flirten met de dodo maar proberen

1 like

Hoe zijn jullie knollenprijzen? Heb mn hele inventory vol gekocht (40) en bij mn vriend zn switch per ongeluk 42 :rofl: en nu stress ik erover

Niet zo hoog. 86. Ik hoop dat ze toch nog wat omhoog gaan deze week. Heb er 750 gekocht :grin:

Ik doe dat ook iedere keer, maar het lijkt alsnog random waar ik terecht komt.