Animal Crossing

Heb je toevallig Nintendo online? Want als je haast hebt kan ik wel het een en ander brengen :smirk:

Geeeeeen idee, haha! Is pas de tweede avond dat ik het speel. Maar heb nog wat tips en tricks gelezen dus ga morgen nog effe proberen.

1 like

Ah ja, ik bedoelde een online abonnement waarmee je met anderen kunt spelen maar denk van niet dan haha

Veel speelplezier! :star_struck:

Hoe kun je dat doen dan?

Tip om elke keer 8 items uit 1 steen te halen :grin:. https://www.ign.com/wikis/animal-crossing-new-horizons/How_to_Get_8_Items_from_Every_Rock,_Every_Time

3 likes

Ik heb Flurry ook, dat is echt een schatje!

1 like

Hier kun je er meer over lezen:

Je zou dan naar bv mijn eiland kunnen vliegen en dan kunnen we items, diys en fruit uitwisselen

1 like

Hebben jullie ook knollen gekocht vandaag? Bij mij waren ze 108 per stuk.

Wat een moeite.

Maaarrr als je ze dan op de grond legt, krijg je mieren en kun je die vangen :smirk:

MIEREN?!

Ja voor je verzameling in het museum

Ik ben nou 4x naar een ander eiland geweest, maar elke keer hetzelfde fruit als op mijn eigen eiland. Kun je alleen andere fruitsoorten krijgen als je online gaat op bezoek bij andere of heb ik gewoond steeds pech haha!

En elke dag een geldboom planten!
Op je eiland heb je elke dag zo’n sterretje in de grond. Als je die opgraaft vind je duizend bells. Als je dan bells in de grond plant (10 000 bells is het beste) heb je een geldboom waar je 3 dagen later 30 000 bells kan afschudden :sunglasses:

3 likes

De prijs veranderd een keer per dag wist je dat al? 12 uur s middags hebben ze een nieuwe prijs.
Ik heb ze al een paar keer verkocht voor een klein beetje winst, maar niet extreem. Vergeet ook heel vaak te vragen hoe veel ze waard zijn

Ah oké, net pech denk ik! Ga weer sparen voor nieuwe tickets :nerd_face:

En er zijn een aantal sites die je kan gebruiken om het prijsverloop op je eiland in te schatten en op het beste moment te verkopen (turnip prophet is fijn). Gewoon alle prijzen ingeven 2x per dag vanaf maandag

Ik heb die nog nooit gezien joh. Komen die op fruit en knollen af? Of alleen rottende?

Ah, zonde! Bij mij waren ze vandaag 107. Ik heb de afgelopen weken nog niet heel veel winst gehad.

Rottende! Als je die buiten ergens laat slingeren, of gewoon verse neerleggen gaan vanzelf rotten na een week en dan krijg je mieren

2 likes