Haha, ik heb vandaag een mug gedoneerd aan Blathers
Wooow ik ving vanavond 3 hamerhaaien, een zaaghaai en een walvishaai! Ik moet me er nog even overheen zetten dat het een spel is, best zielig om al die beestjes te vangen en te verkopen Maar goed, ik vind het ook al zielig om Blathers overdag steeds wakker te maken dus note to self: het is maar een spelletje!
Ik heb ook weer twee zakken vol turnips🎉 nooit meer klingelzorgen met die dingen
Mijne waren eindelijk een keertje onder de 100, nu 94 haha
109, maar doordat ik ze tot nu toe via de discord makkelijk voor meer dan 500 heb kunnen verkopen maakt de prijs mij niet zo veel uit
Jaaaa doe, maakt het spel nog leuker vind ik!
Ik mis die kersen, sinaasappel en appelbomen trouwens nog. Had verwacht dat ik die op andere eilanden tegen zou komen. Maar nog steeds niet na al die tijd spelen. Doe ik iets verkeerd of mis ik iets?
Misschien kan je je spullen bij iemand op zn eiland droppen, dan een nieuw eiland beginnen en je spullen weer ophalen?? (Wel moet je dan er rekening mee houden dat je de 1e dag niet kan vliegen dacht ik)
Nee is gewoon lastig aan te komen als je niet online speelt en naar eilanden van andere gaat. Weet niet of je online hebt? Ik heb nog wel wat fruit liggen, dan kan je die bomen planten.
Met die mystery eilanden kom je over t algemeen of je eigen fruit tegen of je ‘sister fruit’ dacht ik.
Ja ben sinds een paar dagen online maar heb allemaal nog niet uitgezocht hoe het werkt
Haha je kan dus op bezoek gaan naar andere eilanden van mensen en je kan ze ook bij jou uitnodigen.
Je kan kiezen tussen vrienden uitnodigen (eerst moet je dan vrienden zijn via nintendo) of met een dodo code.
Met vrienden uitnodigen zet jij je eiland open voor vrienden. Vrienden kunnen dan naar hun vliegveld en zeggen dat ze naar eiland van een vriend willen.
Met dodo code krijg je gewoon een code die je kan geven aan mensen, zij geven die dan door op hun vliegveld en dan kunnen ze bij jou op bezoek komen. En andersom uiteraard.
Ja zover was ik Maar ik heb nog niet uitgewisseld en geprobeerd. Maar heb weinig keus geloof ik, anders duurt het een eeuwigheid voordat je leuke dingen hebt.
Ohh sorry hahah
Ja misschien als je heel veel naar mystery eilanden gaat je op een gegeven moment ook wel ander fruit tegen komt, dat weet ik niet.
Maar het is ook leuk ook bijvoorbeeld dubbele diy’s uit te wisselen etc. of dingen die iemand anders in zn winkels heeft.
Ik heb die allemaal. Heb jij voor mij in ruil daarvoor peer? Die heb ik nog steeds niet …
Kunnen we het naar elkaar opsturen als we elkaar toevoegen met onze vriend codes?
Ja ik heb peer. Ik zal je zo een pb sturen. Ff mijn ijsje opeten
Jeej top
Yessss mijn BEC-bewoner heeft eindelijk gezegd dat ze gaat verhuizen.
Ik heb nu 4 sterren: wat moet ik doen voor 5 sterren? Weet iemand dat?
Ik heb trouwens spullen + doe het zelfplannen neergelegd die ik niet meer gebruik, mocht iemand een keer langs willen komen
Heb je een dodo code voor me?
Ik heb al die dubbele plannen verkocht… Ik lees overal dat iedereen ze bewaard, doe ik nu iets gigantisch verkeerd?