Animal Crossing

Nee hoor maar het is leuk om ze uit te wisselen! Op discord hebben we er een aparte chat voor ook.

Wat is een discord? Ik zal ze vanaf nu bewaren!

Waar bewaren jullie al die dubbele diy dan? Want ik kan ze niet in m’n opslag doen of ik heb niet goed gekeken.

1 like

De meesten maken zo’n kraampje (diy die je met nookmiles kan halen) en daar leggen ze alles neer aan het begin van hun eiland

De eerste post in deze thread heeft een link! Kom er bij, het is heel gezellig haha

Ohh die heb ik nog niet! Nu je het zegt heb ik dat wel eens gezien bij een paar van jullie haha. Maar had ook nog niks bijzonders dubbel gelukkig.

Wat bespreken jullie in die discord allemaal en hoe gaat zoiets?

We zetten de turnip prijs er op en als iemand een hoge verkoopprijs heeft gaat iedereen daar heen om turnips te verkopen, was afgelopen week bij mij. Heel gezellig haha. Verder ideeĆ«n opdoen en elkaar aan meubels en diy’s helpen. Zie het als een subforum

En foto’s van je huisdier posten

2 likes

Huh? Hoe kom je aan een huisdier? :smiley:
Heb wel al een katten krabpaal en voederbakjes.

Die gewoon neerzetten ofzo?

Ik denk gewoon een topic over je eigen huisdier :sweat_smile:
Ik zit wel in de discord maar houd het bij AC info haha

1 like

Haha Okee, dacht je AC huisdier :joy:

Alleen dieren zoals jij; vlinders bv :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Tipje voor jullie: via nookazon kun je spullen ruilen/verkopen, is echt super leuk!

Voor die 5 sterren kun je die DIY en spullen die je niet meer gebruikt beter niet neerleggen dat ziet Isabelle als rommel, als je die weghaalt krijg je misschien wel die 5 sterren! Toen ik dat deed had ik meteen 5 sterren

Nu bewaar ik ze in m’n huis en als er iemand langskomt leg ik het wel neer en haal het daarna weer weg

1 like

Ik neem mijn woorden terug over geen haaien kunnen vangen…

Samenvatting

15 likes

Gefeliciteerd! Nog tips voor de arme zielen die geen haaien kunnen vangen?

Geen idee waarom het nu ineens wel lukt! Voor m’n gevoel doe ik niks anders…

1 like

Dat van de avond wist ik al! Alleen het vangen wil niet zo.

Ben ze ook meteen kwijt! Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen

1 like

Vervelend die vis problemen!! Ik heb nooit gehad dat het niet lukte. Ik lees hierboven bij @Frambozentaartje A ingedrukt houden, maar dat doe ik nooit. Gewoon een keer op A drukken en wachten tot ie binnen is gehaald.