Bij mij helpt het om met koptelefoon te spelen, dan je ogen dicht doen en puur op geluid vis vangen.
Eerst hoor je dat ‘knibbelgeluidje’ een aantal keer en als je dan de harde plons hoort meteen op de a-knop rammen.
En YouTube filmpjes erover kijken heeft ook flink geholpen
Bij mij trilt de switch ook. Eerst lichtjes en als de vis beet heeft aan de dobber (de dobber is onder water) dan langer. Soms is dat beet happen pas na 3/4 x lichtjes de dobber aanraken.
Ik was vandaag in Naturalis en bij sommige vissen, insecten en fossielen dacht ik Hè die heb ik ook al eens gevangen
Sorry ik was even een beetje offline! Als je zin hebt om te komen komende dagen let me know
Aww Leif is vandaag bij mij op bezoek met zijn (haar?) plantjes
Ik zit trouwens ook in de discord, maar het lukt mij niet om op bezoek te gaan bij mensen. Daar heb je zeker Nintendo Online voor nodig?
Klopt inderdaad, zonder Nintendo Online kun je niemand bezoeken. Je kunt eventueel een proefperiode van 7 dagen afsluiten.
Het verschilt per meubel. Die kitchen aid/stand mixers die verschijnen uiteindelijk een keer in je winkel. Maar er zijn ook meubels die je alleen als DIY kunt maken en niet kunt kopen.
Ik weet niet of je online hebt? Maar ik heb een grijze kitchenaid (volgens mij uit een ballon geschoten of uit een boom) die kan je dan catalogen en een 2 persoonsbed diy die ik kan maken voor je! Ben wel morgen pas online.
Wat is jullie beste tip om bepaalde niet-zo-leuke bewoners weg te krijgen? Ik klaag me een ongeluk bij Isabel en heb ook al heel veel met m’n net geslagen totdat ze boos zijn (had ergens gelezen dat dat werkt - niet dus!)
Wie heeft dé truc?
Negeren en engelen geduld
Beardo vertrekt bij mij eindelijk na een week hem genegeerd te hebben
Ik negeer sommige echt al langer dan een week haha… en geduld is niet mijn schoonste zaak helaas
Vesta is inmiddels weg, nu Queenie nog. Negeren en geduld!
Heb er wel een lellike voor terug, Avery, maar goed.
Klagen werkt niet anders was mijn Sheldon al van de aardbodem verloren.
En inruilen voor iemand die langskomt op je camping place
Ja dat probeerde ik vandaag… maar dat werkt denk alleen als je een lege plek hebt?
Als je lang genoeg blijft kletsen en kaartspelletjes wint stelt de bezoeker op je campsite voor om iemand te vervangen. Als het iemand is die je graag wil houden moet je het spel meteen afsluiten en opnieuw opstarten. Ik heb het eerder deze week gedaan en het duurde heel lang, dat is wel een nadeel
Hahaha dit heb ik dus ook elke x
Ik wil bamboe hebben maar kom met die Nook miles telkens op dezelfde eilanden
Ik voeg je toe! Laat maar weten wanneer ik langs kan komen
Ik heb vandaag sterrenregen, als iemand (met online) langs wil komen om wensen te doen kan ik m’n poort wel openen. Celeste is er niet helaas