Animal Crossing

Ik heb Lyman ook! Leuke bewoners heb je.
Hoe kan je zo’n mooi overzichtje maken?

Ik ben zooo jaloers op Sprinkle haha. Ben al heel lang op zoek naar Sprinkle of Pippy met weinig succes

@DikkeKip Dit overzicht kun je in de app Nintendo Switch Online vinden

1 like

Sprinkleeee :heart::heart:

Mint wil verhuizen en ik twijfel om ja te zeggen, was een van m’n eerste bewoners. Maar vind haar ook wel weer schattig, keuzes :sob:

Dit zijn mijn bewoners, wil Diva (starter), Merengue en Ellie nog wel graag ruilen. En misschien een keer een ander schaapje

3 likes

Oooh als Merengue of Ellie ooit vertrekt wil ik ze heeel graag overnemen :heart_eyes:

2 likes

Ik had net die drie huisjes (waarvoor je die items moet maken) af, liep ik een ander huisje in, kom ik weer buiten heeft die hufter Tom ze al verkocht. Ouwe huisjesmelker.

1 like

Ohhh ik ken de app helemaal niet! Ga hem even downloaden

1 like

Ik zal aan je denken!

1 like

Ja, gaat snel! Als je nog niet alle items inlevert, kun je nog opzoek gaan naar bewoners voor de 3 huizen.

Ik dacht dus dat dat pas kon als ze leeg stonden, maar wel af gebouwd waren. Maar ja, de volgende vijf maar vullen met dreamies hopelijk :sweat_smile:

Ik heb van de week na 6 maanden mijn switch ook weer afgestoft om wat Animal Crossing te spelen en was helemaal vergeten dat ik zulke stomme bewoners heb :persevere: Er stond een huis leeg dus dacht gisteren nog ‘ga morgen wel even eilandhoppen voor een leuke bewoner’, zit Paolo er vandaag al in…

Misschien moet ik ook gewoon opnieuw beginnen , maar vind alle soorten bloemen, fruitbomen en diy’s weer verzamelen zo een gedoe haha

Fruitsoorten wil ik je wel aan helpen :blush:

1 like

Ik wil je ook helpen!

1 like

en @anon22402465 aw thanks! Ik ben de hele avond wezen verbouwen dus ga het toch nog even met mijn oude game proberen en hopen dat een aantal stomme gewoon snel willen verhuizen :sweat_smile:

2 likes

Nou je hebt geluk, Ellie zit vandaag in de dozen! Dus als je haar wilt spreken, mag je langskomen, zit je toevallig ook in de discord?

Is er ook een discord van hier? Zou ik ook wel in willen :slight_smile:

Staat in de beginpost!

1 like

Ooooh!! :heart_eyes: Moet je daarvoor een vrije kavel hebben of kan dat zonder ook? Ik zit niet in de discord trouwens.

Ja dan moet je wel een plekje vrij hebben inderdaad!