Oh , nouja dan maar hopen dat ik haar nog eens ergens tegen kom als er iemand vertrekt. Toch bedankt!
Het is nog niet af, maar dit is een zeer losse interpretatie van de Northern Water Tribe (Avatar: The Last Airbender), mijn twee pinguïn villagers wonen bovenin! Wade en Sprinkle.
Wow, heel tof dit!
Echt heel leuk gedaan!
Wauw! Heel mooi!
Ik wissel vaak van bewoners om zo veel mogelijk foto’s te krijgen. Dit zijn mijn huidige bewoners
Van Chadder en Alfonso moet ik nog een foto. Samen met Cyd vind ik hun drie het minst leuke
Heeft iemand interesse in Marshal? Heb hem nu in boxes. Hij heeft wel een aantal lelijke kledingstukken gekregen van andere bewoners
Deze trui staat hem wel heel cute though
Ik wil hem wel! Ik kan nog 1 stuk land verkopen, moet ik dat dan eerst doen en de kavel plaatsen, voordat ik hem kan ophalen? (Heb nooit eerder een villager opgehaald)
Ja, je moet zorgen dat er een leeg plot beschikbaar is, dus als je die plaatst en vervolgens naar Merc gaat moet het goed komen!
Ohh wat leuk! Ik denk dat dat de juiste volgorde is inderdaad. Misschien even raad vragen in de Discord, daar weten ze het altijd precies haha
@mercurysummer Hij is er hoor! (: Zijn roze shirtje is hij wel verloren tijdens de verhuizing
Dit zijn nu mijn bewoners. Van Peewee en Becky wil ik echt af, Sheldon zou ik ook niet erg vinden. De rest vind ik echt superleuk!
Ken je iemand in jouw omgeving die het speelt? Voor een lokale verbinding heb je geen Nintendo Online nodig.
Ik twijfel ook heel erg of ik wil resetten. Ik heb nu tijd om te spelen, maar ben bang dat ik snel geen tijd meer heb en dan spijt heb van mijn keuze… What to do.
@papierhier en @Solsikke ik wil jullie wel helpen aan fruit en bloemen. Alleen dan hebben jullie wel Nintendo online nodig
Ik heb 4 weken terug mijn eiland gereset en het was de beste keuze ooit. Speel weer dagelijks en doe alles lekker rustig aan. Het fijne aan het spel is dat je geen haast hebt, dus als je niet zoveel tijd hebt, maakt dat niet uit.
Jaaa leuk! Heb je leuke starter villagers?
Heb je nog goede tips voor de foto’s? Ik doe alles voor ze, geef ze dure cadeaus maar krijg niks Ik ben echt iets aan t vergeten of verkeerd aan t doen
Haha serieus!!
leuk cadeau. Ga t eens proberen. Ik verkoop die fossielen altijd. Net kk slider een geheim liedje laten spelen jeej. Had ik gwn gevonden op een website.
Drie keer daags met ze praten, liefst op verschillende momenten. Opdrachten voor ze doen. Items geven waar ze blij van worden. Brieven sturen. De prijs van de items maakt niet uit, het gaat er meer om wat ze leuk vinden