Ik mis eigenlijk wel dieren bij animal crossing. Maar de inwoners zijn al dieren natuurlijk. Maar wil gewoon een eekhoorntje ofzo. En vogeltjes. En katten. En dan een jungle eiland ofzo
Ja dat dus. Zie wel mensen die dan een custom ontwerp op een paraplu doen en dat neerzetten, maar dat is het dan toch niet voor mij.
Wie is er handig met games ontwerpen. Wil gewoon een heel nieuw spel met dieren vangen. Soort van pokemon maar dan anders Vind die orchidee sprinkhaan ook zo mooi.
Ik probeer die al zoooo lang te vangen en telkens let ik niet goed op en dan laat ik dat beest schrikken en rent ie weg
Edit 2 uur later: hebbes
Misschien wist je dit al maar je kan op beesten afsluipen door A ingedrukt te houden.
Jaa weet ik, thanks, maar ik liep altijd gewoon op zoek naar die beesten rond en op het moment dat ik ze zag was ik al te laat zeg maar haha
Ohja haha dat herken ik wel ze vallen ook niet zo op op de bloemen!
Heb zon hekel aan die sneeuw.
Het is twee dagen leuk en dan mag het wel weg. Net zoals echte sneeuw eigenlijk.
Ik kan mijn hele eiland ook niet mooi inrichten naar mijn zin met die sneeuw. Zal bijna willen tijd reizen naar de lente
Ik heb sinds vandaag Animal Crossing en ik ken niemand die het ook heeft Wil er jemand vriendjes worden met mij? En mij dan ook vertellen hoe dat moet en wat het nut ervan is
Kom in de Discord!
Linkje staat in de eerste post van dit topic.
Het is nu iets rustiger omdat de grootste hype van de update weer een beetje is weggezakt, maar er zijn wel veel mensen om vrienden mee te worden (als je een keer op elkaars eiland bent geweest kun je heel makkelijk spullen per post naar elkaar versturen) en die je dingen uit kunnen leggen!
Oh top, zit er nu in! Maar ik gebruik Discord ook nooit dus moet nog even uitzoeken hoe dat werkt
Ik heb een nieuwe switch en blijkbaar had ik geen backup hahaha, de vorige is al verkocht, dus ik ben helemaal opnieuw begonnen.
AC zit geloof ik gekoppeld aan je apparaat, niet aan het losse spel. Dus je kan je eiland lastig omzetten naar een nieuw apparaat, dacht ik
Je kan je eiland overzetten, maar alleen als je beide switches nog hebt!
Ja daar kwam ik achter nadat ik de switch had verkocht, had wel zeg maar alles overgezet en had alleen Stardew en Zelda gecheckt, en dat was goed, alleen Animal Crossing ging blijkbaar niet op die manier. Stom haha. Moet zeggen dat het wel leuk is dat ik alles opnieuw moet verzamelen voor het museum, ik merk dat ik dat toch het leukst vind, het verzamelen. Geeft weer een nieuw doel.
En als je nog wat spullen zoekt zoals fruit, ben je altijd welkom op mijn eiland!
Leuk, thanks! Zodra ik alles heb geregeld voor mijn eilandbuurtjes kom ik graag langs, ik zal ook weer eens inloggen op Discord
Ik weet niet of iemand hier nog speelt, maar ik heb ongeveer 40 diy’s liggen. Is iemand geïnteresseerd?