Animal Crossing

Je kan het soms bij leaf kopen en sommige Kapp’n eilanden hebben gewassen.

Ik ga morgen voor je kijken, is inderdaad een diy! Anders wil ik hem in de tussentijd ook wel voor je maken

1 like

Mocht iemand langs willen komen: LS1YS. Ik speel nog een half uurtje ofzo

@maan_zon :star_struck:

7 likes

Ah als ik in dit topic lees mis ik het zo om te spelen, maar dan ga ik weer spelen en ben ik er binnen no time weer klaar mee. Zo jammer

5 likes

Er moet gewoon even weer een nieuw spel uitkomen :joy: Mis ook echt de drukte van toen haha

3 likes

Ja, wel een soort gelijk spel maar dan net anders. Doe nu ook helemaal niks met mn switch

2 likes

Ik mis het ook best wel! Ben nu na 5 minuutjes er ook wel weer klaar mee :cry:

2 likes

Animal crossing adventure mode en dan met quests. Dat lijkt me wel wat

4 likes

Leuk dat het hier ineens weer actief is! Ik ben ook onlangs opnieuw begonnen, dus ik zou ook graag weer wat mensen ontmoeten en DIY’s verzamelen!

Ik weet nuet of je nu online bent, maar je mag wel bij mij lamgskomen?

Was ik nog niet, maar ik kan nu mijn spel wel even opstarten!

2 likes

Top, ik ga een code aanmaken

Ik ga t ook weer meer spelen. Maar koop pas online als ik t echt weer baak speel. Mn eiland is ook nog totaal niet af en ongerept maar ben zo lui haha. Ben sims gewend waar ke gewoon alles in 1x sloopt/verplaatst.

2 likes

DYKBN

3 likes

Ik heb eindelijk suikerriet nu alleen nog tomaten denk ik. Yay. Hoe kom je aan mooie meubels? Want die van mn diy dingen zijn echt niet leuk en in de winkel heb je af en toe iets leuks. Na anderhalf jaar wordt t toch wel tijd om t leuk in te richten.

Bij andere mensen op bezoek gaan en daar meubels catalogen (= oppakken en weet terug leggen). Als je dan terug op je eigen eiland bent kan je die meubels canuit de catalogus bestellen.

3 likes

Heb je Nintendo Online? Dan zouden we alle meubels uit kunnen wisselen

Edit: oh wat @FrozenFlame zei dus haha

3 likes

Oh echt, dat zou wel top zijn

1 like

Mocht er iemand zij waarbij ik meubels op mag pakken, graag :joy: