Animal Crossing

Ja ik wel! Ben net opnieuw begonnen haha

Ik heb ook nog een hoop DIY’s liggen als je wil

1 like

Graag! :grin:

Het zijn ook een aantal recepten zie ik nu. Hoop dat dat ok is :slight_smile: en ik speel het nu toevallig, dus als je wil (en kan) mag je het komen ophalen op m’n eiland haha

2 likes

Kun je heel toevallig nu?

1 like

Sorry! Ik heb dit helemaal niet gezien!

Ik ben vanavond wel online.

Ik weet niet of je het nu ziet, maar laat maar weten als je online bent. Ik ben vanavond thuis :slight_smile:

1 like

Ik ben nu online!

1 like

Ik heb ook nog een aantal diys als je inmiddels niet alles al verzameld hebt haha

Bijna niemand speelt meer dus ik zou het sowieso leuk vinden om een rondje over je eiland te lopen!

Heb na 2 jaar nog steeds hoekjes die niet af zijn dus ik kan nog aan de bak

1 like

Help ik hoe kom ik aan suikerriet?

Mn eiland is nog steeds een lege vlakte. Ben nu mn huisjes aan t verhuizen en wil daarna alles eindelijk eens gaan inrichten enzo.

Je kan het soms bij leaf kopen en sommige Kapp’n eilanden hebben gewassen.

Ik ga morgen voor je kijken, is inderdaad een diy! Anders wil ik hem in de tussentijd ook wel voor je maken

1 like

Mocht iemand langs willen komen: LS1YS. Ik speel nog een half uurtje ofzo

@maan_zon :star_struck:

7 likes

Ah als ik in dit topic lees mis ik het zo om te spelen, maar dan ga ik weer spelen en ben ik er binnen no time weer klaar mee. Zo jammer

5 likes

Er moet gewoon even weer een nieuw spel uitkomen :joy: Mis ook echt de drukte van toen haha

3 likes

Ja, wel een soort gelijk spel maar dan net anders. Doe nu ook helemaal niks met mn switch

2 likes

Ik mis het ook best wel! Ben nu na 5 minuutjes er ook wel weer klaar mee :cry:

2 likes

Animal crossing adventure mode en dan met quests. Dat lijkt me wel wat

4 likes

Leuk dat het hier ineens weer actief is! Ik ben ook onlangs opnieuw begonnen, dus ik zou ook graag weer wat mensen ontmoeten en DIY’s verzamelen!