Geen sneeuw meer
Jaaaa
Het was me nog nooit gelukt om blauwe rozen te kweken, dus ben maar een schema gaan volgen en nu is het toch gelukt
Ik wil het misschien weer gaan oppakken, maar hoe komen julie op ideeën + vinden jullie de wilskracht om ze ook uit te voeren? Ik vind dat hele slow living concept leuk, maar het decoreren kost voor mijn gevoel zoveel tijd dat ik daar nooit echt in ben gekomen. Mijn eiland is dus ook nog 90% onaangeraakt op wat bloemen na.
Op Pinterest, en op Reddit.
Op Reddit zijn ook nog steeds veel actieve pagina’s waar dodo codes worden gewisseld.
Ik speel nu nooit meer AC, maar heb daar destijds heel veel vandaan gehaald.
Ik kijk veel op Youtube, o.a. Lex Play, Fleurs, Katie Cozyway en Koala Tours hebben allemaal leuke eiland tours en ideeën en tips voor het opstellen en decoreren van eilanden.
Ik ben nu met mn derde eiland bezig en omdat ik het hele gebeuren met het bouwen van de winkels etc. Al heb gedaan, maak ik gebruik van tijdreizen en ga ik af en toe eens naar een treasure island, om daar spullen te halen.
Ik ben weer opnieuw begonnen. Heb maanden niet gespeeld en had er wel weer zin in, maar wilde wel opnieuw beginnen. Vind het ook wel weer leuk, lekker rustig een beetje spelen en bouwen. Heb nog geen thema, wil wel lekker veel zonnige kleuren gebruiken. Zit online nog even te kijken naar leuke thema’s.
Super leuk! Ik ben nu bijna drie weken geleden opnieuw begonnen en vind het zo fijn om weer met Animal Crossing bezig te zijn.
Ik heb mijn DS (New 3ds xl) aangepast zodat HomeBrew er nu op staat. Backup gemaakt van New Leaf en zit op het punt om daar ook opnieuw te beginnen. Eerst maar weer eens genieten van ACNH
Ik ben nu bij huisje nr. 9 en had maar 2 nookmiletickets. 🥹 Ben zó blij. Marshal woonde ook op mn oude eiland en hij is echt een van m’n favorieten.
Ahh zo leuk
Door alle berichten hier wil ik ook opnieuw beginnen, maar zo zonde van alle spulletjes die ik verzameld heb.
Is de Discord eigenlijk nog actief?
Ik zit niet op de discord. Moet zeggen dat ik het opnieuw beginnen af en toe weer pittig vind maar ben er wel heel blij mee. Lekker een schone lei.
De Discord is nog actief maar bijna niemand speelt meer dus er wordt vooral gekletst haha
Wordt echt gek van al die earth eggs. Ik wil fossielen
Same, gelukkig is het nog steeds niet zo erg als het eerste jaar. Daardoor heb ik echt een permanente hekel aan dit ‘feestdagen’ ding. Enige voordeel dat ik nu heel veel bomen kan verplaatsen
Na hele lange tijd heb ik m’n eiland weer opgepakt, was nog niet zo ver nadat ik een keer opnieuw begonnen ben dus heb nog veel werk aan de winkel. Ik kom alleen maar niet aan ander fruit dan appels en kokosnoten. Heb er al heel wat Miles binnen doorheen gespeeld maar op elk eiland tref ik alleen maar die verdomde appels . Iemand nog actief en zin om mij wat ander fruit te schenken/verkopen (weet niet of verkopen mogelijk is?)?
Jahoor! Wanneer heb je tijd?