Ozzie is echt te cute, lekker chillen onder een palm
Ik ben echt heeelemaal klaar met de sneeuw (en ik wil niet de datum verzetten, ik wil gewoon dat het weggaat
)
Same! Ik zit zo te twijfelen of ik de klok verzet. Het zou niet erg zijn om cherry blossom season op die manier te verlengen haha
Ben ook bezig met mijn eiland verbouwen en in de sneeuw komt het allemaal niet helemaal lekker tot z’n recht? Helemaal klaar mee
Ik ben nog aan het dralen in november ben opnieuw begonnen dus ik wil wel alle diys enzo verzamelen maar ik vind de sneeuw ook echt niet leuk
Ja dit heb ik dus ook, ik ben een paar maanden geleden begonnen en heb het verhaal nu uitgespeeld, en ik wil nu eigenlijk mijn plekje mooi gaan inrichten. Maar alles is WIT en BEDEKT.
Heb je de paddenstoellamp al?
na uren proberen nog steeds niet, misschien in 2025 lol
Misschien moet ik ook ff terug naar november want wil een boseiland.
Ik zit op 13 nov maar vanaf de 15e worden de bomen wat roder, dat lijkt me leuk bij een boseiland!
Ja zag ook een plaatje met dat t rood was. Maar denk niet dat t uberhaupt voor nov klaar is😂
Ik wil gauw weer langskomen!!
Leuk! Je bent welkom in Octavian’s café en de werkschuur van Agnes
Ik ben bijna klaar met mijn tropische eiland en het kriebelt af en toe om weer opnieuw te beginnen. Heb hier alleen al zooveel tijd ingestoken dat ik wel twijfel hahaha.
Wil de huisjes nog leuk inrichten enzo en wil nog een bioscoop op het strand maken.
Heb de eerste versie van mn dream address ook geupload: DA-7135-4002-3127 (SunnyCoast)
Zit eraan te denken om echt een stadje te maken als ik opnieuw begin.
Jouw eiland is zoooo gezellig! Ben benieuwd wat je zou maken als je opnieuw zou beginnen, dat wordt ongetwijfeld ook weer heel mooi
Groetjes vanaf je eiland!
Hahaha wat leuk om mn eiland zo te zien!
En je dream address blijft bestaan toch? Ook als je opnieuw begint…dacht van wel, maar weet niet voor hoelang.
Ja klopt, die blijft gewoon bestaan! Ik kan mijn oude eiland nog steeds bezoeken maar ik durf niet te zeggen of dat in de toekomst ook zo blijft
Ik ben opnieuw begonnen
Ik heb getwijfeld over het thema, maar vind tropisch denk ik het leukst. Toen ik aan mn tropische eiland begon, twijfelde ik al tussen jungle en city vibes. En ben toen voor jungle gegaan.
Ik ga nu een tropische stad maken. Dan kan ik ook wat meer met de items. Vond dat toch wat lastiger bij mn jungle eiland. Daar staan nu vooral heeel erg veel bomen hahaha.
Houd de naam SunnyCoast ook gewoon aan en ga voor een groot deel dezelfde villagers weer terugzoeken.