Animal Crossing

Oooh heel fijn thanks! Ik ben nu nog wel even online? Moet straks werken dus anders pas weer zaterdag- of zondagavond gok ik.

1 like

Is goed! Ik start even op. Wil je bij mij langskomen om te plukken of zal ik het brengen?

Als jij wil brengen wat je kunt missen is dat top :blush: dankjewel!
Ik heb al lang niet meer online gespeeld dus weet even niet meer helemaal hoe het werkt. Ik moet m’n eiland open zetten bij de luchthaven toch? En dan heb jij denk ik nog een code van mij nodig?

1 like

Dat klopt inderdaad! Je kunt aan de Dodo aangeven dat je bezoekers wil ontvangen en hij geeft je dan een code.

Heb je ook groentes nodig?

Ja gelukt, heb 'm open en de code is 4RCKC.

Groentes heb ik nog niks van, kon je die altijd al gebruiken of speel je die op den duur pas vrij? Als ik er al wat mee kan en je kunt wat missen dan is dat ook altijd welkom :blush:

Volgens mij kun je die gewoon altijd gebruiken! Ik zal wat meenemen.

1 like

Leuke eiland-naam! Hahaha

1 like

Haha wel hè, thanks! Dankjewel voor alle fruit en groenten, kan ik weer wat verder

1 like

Ik heb deze van m’n vriend gekregen. Zo koddig :heart:

13 likes

Ik dacht ineens ‘ik wil toch weer een tropisch eiland’ nadat ik een tijdje niet had gespeeld :sweat_smile:

Mn museum:

21 likes

Ik ben gisteren weer opnieuw begonnen met een eiland :smile: zijn er nog anderen die spelen?

1 like

Oehhh leuk! Wat is je eiland thema?

Ik speel het ook nog een paar keer per week.

Mijn kinderen spelen het sinds kort, en ik help :innocent:

1 like

Ik heb nooit een thema en doe maar wat :sweat_smile:

3 likes

Jaaa ik ben ook weer begonnen! Heb nu de treasure islands met dodo codes ontdekt en ben helemaal los aan het gaan haha. Heb al een kermis gebouwd en een herfst camping. Nu bezig met paden aanleggen Enzo :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik ook. Ik vind het heerlijk om een beetje rond te struinen, onkruid weghalen, vissen vangen etc. Mijn eiland heeft geen thema en is totaal niet gelikt. Dat vind ik bij anderen vaak wel heel mooi maar ik doe maar wat.

2 likes

Jaaa ik ben sinds dec weer begonnen! Mijn eiland begint nu eindelijk ergens op te lijken, het is zeker niet zo’n mooi geheel als ik online zie maar ik denk in elk geval niet de hele tijd ‘ieuw’ als ik ernaar kijk, dus nu kan ik me focussen op rondrennen en dieren vangen en tuinieren. Speel elke dag een half uurtje en dat is voor mij perfect.

3 likes

Ik ben een nieuw dorpje in New Leaf begonnen, niet bij stilgestaan dat er geen online service meer is. Ik heb zo geen zin om m’n eigen paden te maken :sweat_smile:

2 likes