Are You The One?

Oooh ik hou van dit programma. Ik wil de spoilers nog niet lezen maar begrijp ik het goed dat het een bi seizoen is? Dat er daarom ook direct man-man en vrouw-vrouw setjes gemaakt worden? Jeetje dat is trouwens nog wel echt een grotere uitdaging dan als je alleen hetero’s hebt :open_mouth:

Nou wel meer dan bi. Genderfluid. Er doet van alles mee en ze vinden elkaar allemaal leuk :grin:

1 like

Haha oooh dat maakt het nog lastiger. Ok ik ga na het weekend kijken :grimacing:

Gisteren afl 4 op tv gezien!

Spoilers

Ik vond Nour in het begin wel heel leuk, maar nu zou ik me rot schamen als zij mijn match was. Iemand belachelijk maken omdat ze achter je ‘wifey’ gaan en vervolgens wel zelf met iemand anders zoenen :roll_eyes:

Jenna en Kai als no match was niet zo verrassend, vind het wel een beetje irritant dat ze nog doorgaan met elkaar, zo verpest je het echt voor de rest

Aflevering 7

Lekker random hoe ze ineens een perfect match bekend maken… Al had ik deze match an sich wel al verwacht! Ben nu al benieuwd naar de volgende aflevering, wordt weer lekker veel drama volgens mij

2 likes

Heb 'm net gezien, jeeeetje wat is Nour irritant. En echt zo asociaal naar Paige. Ze moet zich echt diep schamen.

1 like

Afl. 7

Ja dat vond ik ook zo random. Ook dat het alleen aan de kijkers bekend wordt gemaakt maar niet aan henzelf. Maar dat is misschien omdat deze match al min of meer bekend was als je had zitten rekenen met de beams? Vind het nog steeds een beetje vreemd, had niet per se gehoeven. Vind Brandon en Aasha wel een leuke match! Wel jammer dat zij nu uit het huis gaan, vind hen wel lekker chill en down to earth, als tegenhanger voor alle drama.

1 like

Ik kijk dit samen met een scharrel en we zijn vorige week maar tot aflevering 5 gekomen en we spreken pas weer volgende week af :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: zit me echt in te houden stiekem toch te kijken haha

Ik vind dit echt het leukste seizoen tot nu toe! Ik vond alle deelnemers van de afgelopen twee jaar maar stom en was er eigenlijk wel een beetje klaar mee, maar nu ben ik weer helemaal aangehaakt.

Ik heb nu aflevering 3 en 4 gezien (want die kon ik vinden via mtv.nl) maar de watchseries link die eerder in dit topic gedeeld is werkt bij mij niet (allemaal dode of foute linkjes :frowning: ) iemand anders nog een een goede gratis tip?

https://www7.watchserieshd.io/series/

Deze al geprobeerd?

1 like

Basit en Jonathan waren na de blackout inderdaad een perfecte match op basis van de berekeningen. Ik denk dat ze het daarom bekend hebben gemaakt. Elke keer als er weer een aflevering voorbij is, dan kijk ik op http://areuthe.blogspot.com/ om te kijken naar de percentages van de matches haha. Niet kijken als je geen spoilers wil lezen!

1 like

Ik ben halverwege de nieuwste afl maar ik wil ff weten waarom ze de boezem van Paige wel blurren en Nour niet tijdens het feest?

Ik denk omdat Paiges tepels zichtbaar waren en die van Nour niet omdat ze onder de verf zaten?

Maar ze hadden allebei toch stickers? Ik vind trouwens dat die Yasmin wl een beetje te boos wordt de hele tijd. Nour ook maar dat ‘I aint the one’ de hele tijd, Die show heet are you the one. Zij dus niet :face_with_hand_over_mouth:

Hmm, ja misschien wel, ik heb het denk ik niet goed gezien. Geen idee dan! Ik vind Nour sowieso echt foooking irritant, ze praat zo stoer. Jasmine had datzelfde nu een beetje. Weet niet, vind dit soort gedrag geen mooie eigenschap dus ze spreken me allebei niet aan als persoon.

1 like

Godver probeer in een spoiler te reageren en waar dat normaal prima gaat pakt ie 'm nu maar niet :thinking:

Huh ik heb net aflevering 7 gezien waarin ze blijkbaar nog een perfect match zouden verklappen maar ik heb 't niet gezien? :joy_cat:

Same! Maar het werd heel random ineens vermeld in een scene van de desbetreffende personen, ik vond het niet zo spannend als hoe ze het lieten lijken.

Spoilers aflevering 7

Brandon en Aasha als match vind ik heel leuk!! Alleen vind ik het wel jammer dat we van beide niet mega veel hebben gezien. Dat heb ik bij wel meer mensen,ik mis Paige en Danny echt op de voorgrond.

De perfect match was Basit en Jonathan, ik vind het wel leuk dat ze een match zijn alleen jammer dat zij het nog niet weten!
Ik denk dat de derde straal Justin en Max zijn (of dat hoop ik vooral, vind ze zo leuk samen) maar volgende week komt er helaas weer drama

Oh weird haha, thanks