Are You The One?

Mensen nog de afl van gister gezien?

Afl 9

Ik vind het zo gek hoe Amber het in een eerdere aflevering heeft gehad over dat ze niet houdt van bedrogen worden en gekwetst worden, maar nu wil ze ineens tussen Justin en Max inkomen ookal weet ze dat dat Max heel erg pijn zou doen?

Ik ben wel benieuwd naar de tactiek van volgende week, in de promo zeiden ze dat ze erachter zouden komen of Max en Justin / Kai en Danny een match zijn, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ik denk dat Basit en Jonathan in de truth booth komen anders zouden ze nog een beam hebben om rekening mee te houden, ik denk dat ze iedereen laten zitten naast een definite no match en dan alleen Justin en Max wel bij elkaar, een blackout zou dan zeggen dat ze geen match zijn. Maar ik vind ze echt zoveel leuker dan Kai en Danny, die passen echt totaal niet bij elkaar.

Kijk je via tv? Ik heb de nieuwste aflevering namelijk al gezien maar wil niks spoilen.

1 like

Maar Basit en Jonathan zijn al confirmed dus dat zou toch juist zonde zijn om hen in de truth booth te stoppen? Zij zijn geen twijfelgeval meer, en dat weten ze in het huis ook al.

Ik kijk via de tv! Heb je onderhand niet de finale al gezien? Of is dat nog niet zo ver online te bekijken?

@Lemongrab Voor zover ik weet is het alleen op tv laten zien en weten ze in het huis niet zeker dat zij het zijn, alleen dat die kans echt heel groot aanwezig is

1 like

Dit was de aflevering voor de finale. Dus er komt nog 1 match up!

Ik vind Jonathen en Basit zo leuk samen! Ben ook blij dat ze een match zijn, anders was het echt zielig geweest.

Dit is eigenlijk een spoiler, zeker na de laatst afl.

Voor de zekerheid geblurd, sorry!

1 like

Ook net de een-na-laatste aflevering gezien

poehh ben wel echt benieuwd wie bij wie hoort. Ik vond Max echt heel intens met Kari, jonguh je hebt haar echt 10 min gesproken en opeens ben je HELEMAAL overtuigd? heb het idee dat iedereen nogal wanhopig wordt om hun match te vinden en dan op hele pietluttige dingen denkt; ja jij bent mijn perfect match

Gisteren de finale gezien! Voor de zekerheid in spoiler maar denk dat iedereen het nu wel uit heeft?

Finale

Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vonden? Ik vond al die laatste setjes sowieso niet leuk, die zijn echt op het laatste moment bij elkaar gekomen en je kon gewoon merken (vooral bij Remy en Amber en Justin en Kylie dat er gewoon geeeen chemie was. Dat vond ik wel jammer.

Ik vond Danny en Kai ook echt een gek setje, echt totaal niet bij elkaar passen ook.

Ik ben ook een beetje op insta gaan stalken, dit is een beetje wat ik kon vinden over na het programma

Samenvatting

Volgens mij zijn alle laatste 6 koppels nooit een relatie begonnen en zijn Danny en Kai echt meteen weer uit elkaar gegaan. Jonathan en Basit hebben het wel geprobeerd maar de long distance was een probleem (vond ik echt heeel jammer, zij waren zo leuk samen)
Wat ik wel heel verrassend vond is dat Nour en Jasmine volgens mij wel bij elkaar zijn nog? En Remy en Paige zijn een setje haha terwijl ze dus confirmed no match waren. Maar ik vond ze wel echt leuk samen.
Ik heb het idee dat Jenna met Kai is en dat hoop ik dan weer niet.

1 like

Ik vond het echt jammer dat er geen reünie-aflevering is geweest!

Ik ben het helemaal met je eens haha. Volgens de wikipedia pagina zijn alle ‘stelletjes’ friends of not together en alleen Paige en Remy bij elkaar. Dat vind ik wel echt heel leuk, ondanks de no match haha. Had ook goede hoop voor Jonathan en Basit, jammer dat dat niks is geworden. En stiekem hoopte ik ook een klein beetje op Justin en Max maar eigenlijk was al wel duidelijk dat dat niks meer ging worden.

Ik heb wel een paar live shows gezien en daarin leek het alsof Jonathan en Basit het wel graag willen, maar dat ze het aan het uitzoeken zijn.

Ik werd trouwens helemaal gek van Max in een liveshow “reünie” op YouTube. Damn wat een vervelend persoon.

Kai heeft nu een vriendin. En het schijnt dat Justin tijdens de opnames een (open) relatie had…

Remy is trouwens echt evil op Twitter, echt heel onsympathiek.

Ohja Max was echt super irritant daar met z’n “FRAUDULENT!!!”

1 like

Weten iemand van jullie misschien, waar ik de vorige seizoenen kan terug zien. Laatst zag ik seizoen 3 op tv, maar zou graag ook de andere willen zien

ik kijk altijd alle series op http://watchserieshd.tv/ :slight_smile:

Are you the one komt naar Nederland!

Ik ben helemaal enthousiast want dit is 1 van m’n favoriete (MTV) programma’s. Ik heb me bij het eerste seizoen ook opgegeven voor love island haha en denk dat ik het nu weer ga doen bij are you the one
Ik wil niet eens op tv maar ik zeg al zolang dit programma bestaat, dat ik eraan mee zou doen als het naar Nederland komt
Zal wel weer een slap aftreksel worden ook, maar ja. Ik ga eens kijken wat er allemaal in dat aanmeldformulier staat

9 likes

Ik wou dit ook net plaatsen haha! En tof zeg, doen zou ik zeggen! Ik heb ook al sinds het begin alle seizoenen gezien dus ben erg benieuwd

Iemand al de eerste aflevering van de Nederlandse versie gekeken?
Ben blij dat ik weer een pulp show kan toevoegen aan mijn lijstje hahaha

1 like

Heb de eerste aflevering gezien en weet nog niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Voor nu voelt het als Love Island met Ex on the Beach deelnemers :joy:

3 likes