Ze mogen wel matchen met Yasmin van mij, maar verder: eens
Oja die was ik vergeten hahahha, dat mag ook wel van mij
Ik had echt medelijden met Floor. Kon zo met haar mee janken
Ik vind Fleur zo leuk en zo mooi en ik vind het echt jammer dat ze elke keer een connectie probeert te maken met iemand en dat er dan weer iemand tussen komt.
Ik vind Yasmin echt vervelend, ze weet gewoon dat ze goed in de smaak valt en die hele air die om haar heen hangt. Ugh. Wel mooi dat ze inmiddels een beetje door de mand valt en dat iedereen zich aan haar begint te ergeren.
Maartje lijkt overigens wel een figurant, lol.
Ik vind Maartje dus echt knap.
Yasmine is ook knap maar weet dat echt en dat maakt d’r zo arrogant. Zou geen vrienden met d’r willen zijn. Veel te bang dat ze achter m’n vent aan zou gaan. Vgm doet ze het soms ook puur om te laten zien dat zij die strijd toch wel ‘wint’ omdat mannen haar gewoon super knap vinden.
Mijn man kan ook niks van statistiek maar zit in Excel wel mogelijke scenario’s uit te werken
Ik vind Ivo echt overkomen als een verschrikkelijke vent, bahhh. Hopelijk voor iedereen daar is hij in het echt sympathieker. En ik vond het heerlijk dat JB even op zijn nummer werd gezet door Damiët. Jammer dat sommigen (JB, Yasmine) echt niet daar lijken te zijn voor iets serieus.
Kreeg trouwens ook sterk het idee dat Maxim het veel erger vond dat ze geen match zijn dan Faby. En in het algemeen dat de koppels een stuk minder vast /steady zijn dan in de Amerikaanse versie, maar misschien ligt dat ook aan de beperkte tijd die ze hebben.
De excel-sheet lijkt nog te werken ook De speurneus heeft gesproken: er is precies 1 match tussen de koppels Jaap & Shanice, JB & Damiët en Jamal & Dividivi.
Tycho & Maartje kunnen geen match zijn, net als Joey & Faby, Ivo & Irene, Delano & Yasmine (haha!) en Denzel & Rabia
Benieuwd of ze hier zelf ook achter gaan komen door scenario’s uit te werken? Zou daar überhaupt wel tijd voor zijn met het tempo waarop dit programma is opgenomen?
@jojo ah top, ik was tot ongeveer dezelfde conclusies gekomen.
Denk ook niet dat ze het spel gaan winnen
Volgens mij is het bij de Amerikaanse versie ook zo dat er zelfs geen pen en papier in huis is, om het ze moeilijker te maken voorgaande match ups uit te werken. Als dit bij de NL versie ook zo is in combinatie met de korte tijd, lijkt het me echt heel lastig
Ik ben misschien wat dom, maar waarom kan bv Denzel/Yasmin niet?
Door combinaties te proberen. De match-up uit deze aflevering gaf heel veel info, omdat er zoveel beams waren en best wel wat nieuwe koppels. Dus dan ga je gewoon opties proberen (als die bij die dan is dat geen match, kan dat dan nog met het aantal beams bij de andere afleveringen). En D&Y kunnen dus geen match zijn omdat je dan in andere afleveringen niet op het goede aantal beams uit kan komen.
Nee ze mochten idd geen pen en papier!
Yasmin en Ivo moeten wel een match zijn, kan gewoon niet anders
WTFF dan mag je op date en dan kies je iemand waarvan je weet dat het niet kan…deze mensen🙃
De kans dat die 2 een match zijn schat ik niet hoog in. Ik weet niet waarom, maar vind ze totaal niet bij elkaar passen
Ik vind ze wel bij elkaar pasen. En hoop het ook, allebei schijtirritant
Was het nou Delano waar Yasmin toen de hele tijd random mee ging zoenen een paar afl terug?
Ja same ik vind Denzel ook heel jong overkomen, en zij wilde toch juist iemand die haar zou tegenspreken?
Wie verzint elke keer die domme opdrachten
Ik weet niet wat ik dommer vind, de opdrachten zelf of dat Kaj steeds de opdracht uitlegt en dan zegt ‘en ik noem deze opdracht: …’