Are You The One?

Jaaa ik dacht dit ook te horen!! Dat wordt wel lekker drama.

Ik denk dat hij iedere vrouw gaat proberen te versieren, en dat zij jaloers blijft en het toelaat dat hij haar als backup gebruikt

2 likes

Ik zag vandaag Irene in het wild haha, dacht opeens: hee die ken ik!

Ben heeel benieuwd naar ivo en shanice, maar ben bang dat ze geen match zijn ojeee

Was al te zien aan ‘t einde dat ze geen match zijn

Ik heb al zoveel seizoenen are you the one gekeken dat ik die beelden niet meer vertrouw haha

Maar iemand roept het ook “geen match, ik zei het”

Echt een saaie aflevering ja

Ik krijg echt rillingen van JB, hij is zo fout. En ze speelden vals bij de challenge.

Oh en op juicechannel werd gezegd dat Ivo en Dividivi een relatie hadden voor het programma

Het was me helemaal ontgaan, maar in 2020 is Alexis uit seizoen 6 overleden. Hartstilstand.

Ja JB is wel een kneus maar hoe iedereen zo tekeer ging tegen hem vond ik ook overdreven buiten proportie

Het is echt de Shanice en Ivo show :roll_eyes: Kunnen zij niet gewoon naar huis ofzo
En hoe Ivo tegen Shanice staat te schreeuwen op het einde echt wtf doe normaal, maar natuurlijk liggen ze straks weer samen in bed

2 likes

Ik begrijp ook niet zo goed waarom het argument continu was “waarom kies jij (Shanice) voor JB??!!” ehm, in dit geval koos hij toch voor haar? De mannen kozen. En dan nog staat JB ook gewoon in zijn recht haar te kiezen, hoe irritant ik hem ook vind
Wat me dan wel weer/meer stoorde: dat hij in de preview leek aan te geven zich nergens iets van aan te trekken, terwijl ie tegen Ivo zegt zijn grenzen te respecteren. Ik ben benieuwd of dat puur montage is

Ik hoop dat Joey en Divi volgende week naar de truth booth gaan. En waarom zijn al die mannen (jongens) zo jong? Ook met die nieuwe erbij, ook al lijkt die tot nu toe in gedrag wel meer volwassen dan de rest bij elkaar

Ik ben benieuwd wat er is gebeurd tussen Faby en Maxime trouwens? Ik dacht dat die vorige aflevering nog helemaal happy waren en nu was het ineens shots fired. Of heb ik niet op zitten letten vorige keer?

1 like

als ivo praat lijkt het steeds alsof hij aan het lachen is, ook als hij boos is. weet niet waar het aan ligt maar het draagt wel bij aan zijn smiechterige uitstraling

2 likes

Ik vind hem zo irritant en hij heeft zaagsel in zn kop. En zo boos worden op anderen terwijl hij zelf ook een kans heeft verspild met Shanice.

3 likes

Waarom draait dit hele programma om Ivo en Shanice?? Echt saai, hoop dat Ă©Ă©n van beiden snel hun match vindt zodat ze eruit zijn

5 likes

Ik kan er niet over uit hoe vreselijk ik Yasmin vind. Ugh zo arrogant

2 likes

Ik vind alleen Faby, Dividivi en Floor leuk. En Tycho van de mannen.

1 like

Echt wat is Ivo’s probleem? Kan je toch niet meer serieus nemen die man?

Ik vind het echt jammer dat ik bij dit seizoen niet via areuthe.blogspot.com kan zien hoe de statistiek bij de matches zit. Vind dat bij de Amerikaanse versie altijd heel leuk om bij te houden, dat je soms al vooraf weet dat een koppel wel/geen match is, of wie de meeste kans maken om een match te zijn. Helaas heb ik zelf echt geen idee hoe ik zoiets zou kunnen berekenen.

Verder helemaal eens dat het een grote Ivo en shanice-show is. Heel jammer. En vond het ook extreem dom dat ze Joey en Dividivi niet naar de truth Booth stuurden; zelfs als zij twijfels heeft, geeft het je wel meer informatie over de beams. Een nieuw iemand de truth Booth insturen heeft wat dat betreft echt 0 zin

2 likes

Hoezo zijn Shanice en Tycho er ineens zo van overtuigd dat ze geen match zijn? Ze zijn toch nog helemaal niet in de Truth Booth geweest

Omdat ze de vorige keer maar 1 beam hadden en die was voor michelle en boudewijn toch? Dus alle andere matches waren toen sowieso niet goed.

Oh daar had ik nog niet aan gedacht :bulb:

1 like