Arnhem topic

Ik zocht dus het Arnhem topic voor dit leuke nieuws:

https://www.gelderlander.nl/arnhem/flying-tiger-viert-jubileum-voor-een-dag-alles-te-koop-voor-1-euro~af6866e8/

1 like

Jaaaaa leuk topic! En wow, dat wordt echt chaos bij de Flying Tiger

1 like

Echt erg, ik woon er vlakbij en kom er praktisch elke dag langs maar ben daar nog nooit geweest :flushed: shame on me

1 like

Haha oké ik ga binnenkort even langs! Ben heel benieuwd, ik zal laten weten hoe het was :innocent:

1 like

Echt een aanrader voor een leuk koffie zaakje is Josephine Coffee in de Bakkerstraat. Super lekkere taart en allerlei soorten koffie en chocolademelk :heart_eyes: kom daar echt graag

1 like

Ik heb al zooolang geen goede doner gehad. Nu heb ik er echt zin in :joy::yum:. Kom alleen nooit in die buurt :confounded:

Wat een bizarre actie!!

Ik heb wel eens eten afgehaald bij Enig Alternatief, vind dat wel een leuke aanrader. Ze hebben een wisselend menu. Onhandig is wel dat je er niet kan pinnen.

Las laatst ook een blog van iemand over too good to go in Arnhem. Was die blog nou van iemand vh forum? :thinking:

1 like

Dat was @anon65426728 dacht ik!

Oh wat leuk dat je dat hebt onthouden, ja dat was ik!

1 like

Ik woon ook vlak bij Arnhem! Pas sinds vorig jaar, dus ben nog niet helemaal thuis in wat waar zit. Dus ik lees lekker mee :blush:

Moet je wennen of vind je het gewoon niet zo leuk?

Vind het een leuke stad! Maar kom er niet dagelijks, en was voorheen meer op Wageningen gericht door studie enzovoorts. Maar merk dat ik het wel steeds beter leert kennen en zit sinds kort ook bij een fietsclubje daar. Dus probeer wel een beetje onder de locals te komen haha! Woon jij er al lang? En andere meiden hier ook? Geboren en getogen in Arnhem of later daar neergestreken?

Ik woon er bijna 3 jaar nu. Ben voor mijn studie verhuisd (Kom oorspronkelijk uit een dorpje naast Veenendaal)

Ik ben hier 12 jaar geleden komen wonen i.v.m. mijn studie, en heb het hier altijd naar mijn zin gehad. Volgend jaar wil ik toch terug verhuizen naar Brabant, maar dat is echt puur omdat ik dichter bij familie wil zijn.

Gaat ook echt wel een beetje pijn doen alles hier achter te laten, ga vooral de natuur missen, het is zo uitzonderlijk mooi overal!

@anon65426728 ik kom oorspronkelijk ook uit Brabant, ook genoeg mooie plekken te vinden daar! En begrijpelijk dat je graag dichter bij familie wilt wonen.

Maar inderdaad, de natuur hier in de omgeving is één van de redenen dat mijn vriend en ik hier uiteindelijk een huis hebben gekocht. De Posbank is echt prachtig en ook rondom Mariendaal en Duno is het zo mooi wandelen en fietsen!

2 likes

Ja je hebt gelijk hoor, genoeg moois in Brabant. Je moet er alleen wat meer moeite voor doen. Nu sta ik in 5 minuten hardlopen langs de Rijn, en als het 30 graden is fiets ik in 20 minuten naar de Rijkerswoerdse plassen om te zwemmen.

Ik woon eigenlijk perfect, heb m’n familie ook gevraagd of ze niet gewoon bij mij in de buurt kunnen komen wonen :wink:

Van Duno had ik nog nooit gehoord, ik ga het eens opzoeken!

Nooit van gehoord…

Ben je nog geweest? Ik ben er vorig jaar geweest en vond het een beetje tegenvallen qua sfeer.

Iemand een tip voor een origineel en gezellig restaurant in Arnhem? Ga vanavond naar een voorstelling in Musis en wil mijn vriend graag verrassen, maar hij houd niet van massale all-you can eat concepten en we zijn allebei vegetariër :sweat_smile: ken Dadawan al, dat is optie nummer 1 so far

Ik vind het eetatelier altijd wel leuk, Mantra is ook erg lekker als je van indiaas houdt, enig alternatief is wel okay als je het dagmenu lekker vind (dat is vandaag dus pompoenschotel met groene kool, paddestoelen en Parmezaanse kaas
rijst met citroen-roomsaus
witlofsalade met mandarijn, cranberries en walnoot
groene salade)

1 like