Arnhem topic

Bij Goed Proeven hebben ze een veganistische kaart maar volgens mij ook genoeg vegetarisch op de normale kaart, het is daar altijd heel gezellig en lekker. Matsuzaka is een super lekker Japans restaurant (verse sushi, hmmm)
Momento, zit in de bieb en die heeft ook erg lekker eten!

1 like

@Phoebs @Santeria @Kurisu dankjulliewel allemaal! Uiteindelijk moesten we thuis eten, want meneer was te laat klaar met werken :sob: maar ik ben vaker in Arnhem, dus ga binnenkort zeker een aantal nieuwe restaurants uitproberen!

2 likes

Zit die in Arnhem? :stuck_out_tongue: Als ik m google staat er alleen nijmegen

Oh vet! Dan moet ik die maar eens snel gaan proberen

Dit lijkt me geweldig om te zien. Vind klarendal toch altijd wel iets hebben.

1 like

Hey weet iemand een leuk knus eettentje liefst een beetje in het centrum ( geen klarendal ofzo)
Ook graag een beetje betaalbaar. En het moet met kerst avond open zijn haha.

1 like

Ik ga even koekelen hehe. Als je bog meer tentjes weet noem maar op heur dan kan ik mn vriendin laten kiezen hahah

1 like

Ik vind Arnheym heel leuk!

1 like

Jaa staat idd ook op mn lijstje thanks!

1 like

Lekker levendig hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb me aangemeld bij sportkaart en heb er zin in! Je kunt dan bij verschillende sportlocaties sporten, en ik vind 30 euro per maand ook wel meevallen. https://www.sportkaart.nl

O! Die sportkaart ziet er inderdaad wel goed uit. En ook best wel wat verschillende sportscholen / activiteiten inderdaad. Ik sport bij Indoor Action, ben ik wel tevreden over maar wel erg duur.

Omg. Ik sport daar ook. Superweird, misschien heb ik je wel eens gezien!

(Maar ik ga m’n abonnement opzeggen omdat ik waarschijnlijk in april van Arnhem naar Breda verhuis. Vind Indoor wel echt de beste sportschool!)

Haha, ga je vaak? Ik ben sinds een paar maanden lid en wil nog wel wat nieuwe groepslessen uitproberen, maar blijf steeds een beetje hangen bij hetzelfde omdat ik bang ben voor het onbekende. :wink: Heb je nog tips voor me?

Ik vind de lessen van Jeanet heel fijn, ze is lief en rustig en legt goed uit, ook tijdens bijvoorbeeld BodyPump.

XCO vind ik op zich wel leuk, maar ik ben niet heel erg weg van Nicky, lessen zijn vaak beetje ongemakkelijk.

Als je heel ervaren bent met dans raad ik de lessen van Nanda aan, die geeft bijvoorbeeld Urban. Maar daar durf ik dus niet naartoe omdat het niveau echt heel hoog ligt!

En ik probeer 2x in de week te gaan :slight_smile:

Thanks! Ik vind de lessen van Nicky er inderdaad ongemakkelijk uitzien ook. :wink: Al vind ik boksen wel leuk, maar ik denk niet dat ik dat bij hem wil doen. Jeanet ken ik niet, ik ga het eens opzoeken. Maar ik vind het sowieso een pluspunt als iemand enigszins geduld heeft en tijd neemt om dingen uit te leggen.

Ik ga volgend weekend een weekend naar Arnhem. Hebben jullie tips wat je zeker moet zien/doen? Mijn vriend en ik zijn er allebei nog nooit geweest. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt :blush:

Als je van wandelen houdt naar de Posbank, dat is in de buurt. En als je van lunchen houdt naar ‘Arnheym’! Veel plezier!

1 like

Woah goede tips! Ben al helemaal lyrisch over de menukaart haha. Dankjewel!

Ah wat leuk, blij dat ik heb kunnen helpen! Als jij nog wat ontdekt post het dan nog even!

1 like

Met de lift in de eusebiuskerk! Ik heb dat zelf nog nooit gedaan, maar schijnt erg mooi te zijn.
Het Airborne Museum vond ik erg indrukwekkend, over de Slag om Arnhem.
Als je van wandelen houdt en het weer zit mee is Sonsbeek mooi.

Qua eten vind ik Goed Proeven heeel lekker, soort van tapas maar dan grotere gerechten en uit allerlei keukens. Matsuzaka is ook erg lekker als je van sushi/wok houdt.

Veel plezier!

2 likes