Konijnenvoer is echt een aanrader, maar hebben maar een paar dagen lunch.
First Eet is erg goed! Sowieso veel vegan, glutenvrij denk ik in overleg. Bagels & Beans heeft beide.
Als je daarna nog taart wil moet je zeker naar Het Colofon gaan. Alles is vegan en er zijn altijd glutenvrije opties (ook soep en tosti).
Ja konijnenvoer ga ik al dineren (lievelings restaurant). Maar thanks, veel tips!
Dikke aanrader: Hawaiian Poke Bowl op de Jansplaats (vlakbij Dunkin en Starbucks e.d.). Echt heerlijke pokebowls! Ik haalde normaal altijd bij Poke House maar deze is beter. Je kan er ook zitten!
Jaaaaa en ook net geopend! Ik heb een nieuwe favoriet!
ik ga morgen naar arnhem en zoek nog een leuke plek om te lunchen! liefst in of rond het centrum. misschien wil iemand z’n lievelingsspot delen?
Ik vind het restaurant bij de bioscoop Focus heel leuk en lekker. Daar zit ook Anne&Max, wel van een keten maar vind ik ook altijd een fijne zaak.
Op de Korenmarkt vond ik Cafe Arnhem ook leuk, maar daar viel me de laatste keer de bediening ect best wel tegen.
En je hebt in Arnhem tegenwoordig ook een Foodhall, maar weet niet of dat tijdens de lunch ook beetje gezellig is. Ben daar 1,5 jaar geleden geweest voor avond eten en toen was het wel gezellig (wel aan de prijs, maar dat is bij iedere foodhal in mijn ervaring).
Edit; ik heb zelf nog wel een vraag: heeft er iemand in de regio Arnhem ervaring met permanente ontharing? Ik vind google zo’n oerwoud aan aanbieders, heb liever een ervaring van iemand. Kon in het ontharingstopic niks vinden op Arnhem/Nijmegen, dus wellicht via deze route wel.
Als je van noedelsoep houdt moet je echt naar Pickle de winkel. Stuk buiten het centrum maar een leuke wandeling. Geweldig eten.
Bij Ann is ook een favoriet. Ook iets buiten het centrum maar geweldige broodjes en gebak.
Als je niet hoeft te zitten maar wel een lekker broodje wilt afhalen moet je naar Woarst.
Konijnenvoer/Trottoria 89 is volledig vegan en echt fantastisch.
Zafvino is heerlijk voor een italiaanse lunch met pasta
Bomboca is mijn favoriete plek om te lunchen, ook lekkere Portugese taartjes. Ik vind verder Lots brunch club en Bij Ann ook echt leuk. Verder zijn Walt, Prut en inderdaad Focus ook leuk.
Prut is echt leuk en ze hebben goeie koffie en sapjes. Helaas weinig aanbod qua eten maar wel vegan/vega
Ik wil graag naar Lucardi (met mijn kleuter ) en ik zie dat er 2 zijn in Arnhem. Welke is dan het leukst gelegen? Waar evt nog meer te doen is?
Of liggen ze allebei in het centrum/maakt het geen reet uit?
Ik denk dat je met Google maps ook een heel eind was gekomen met deze vraag, haha, maar de Ketelstraat is in het centrum. Die andere is in een groot winkelcentrum in een buitenwijk.
Haha ja, sorry thanks. Maar misschien dat dat winkelcentrum ook nog wat leuks is. Centrum hoeft niet per sé namelijk haha. Ik ga googelen
Edit: gevonden haha. Het wordt dat overdekte winkelcentrum
Verwacht er niet teveel van. Je bent er zo doorheen.
Was er iets in Arnhem vandaag? De trein zat zo vol met drinkende studenten vanmiddag die er op centraal uit gingen en nu hoor ik ook vaag muziek? Ik logeer bij familie richting de laar Oost dus misschien heeft t niks met elkaar te maken haha
Oh edit vgm weet ik het al Nijmeegs studentikoos festival vindt dit jaar plaats in Arnhem - Vox magazine
Ah ik had net t linkje ook willen plaatsen. Ik hoorde een buurmeisje er al over praten vandaag in de achtertuin
Ik dacht al wat zijn er veel studenten in de stad vandaag. Ik zat in de buurt van station en ze bleven maar komen. Dacht al: dat past nooit op de korenmarkt allemaal
Het gaat er goed op. Ik dacht eerst dat iemand een feestje in de achtertuin had. Maar blijkbaar staat de wind onze richting op.
Mijn bejaarde ik is stiekem blij dat het een officieel festival is, want dan is het maar tot 00:00 en een huisfeestje is altijd maar de vraag tot hoelaat het doorgaat.
Tips voor lunch in Arnhem? Liefst iets met verse (lokale) ingrediënten, zuurdesem brood en shizzle
Ik heb al een post gevonden van @Soy.peor met een lijstje restaurants uit 2021, maar hebben jullie misschien nog andere tips?
Ik wil met oud & nieuw een weekendje naar de Veluwe en ik heb nu Buitenplaats Petersburg gevonden. Dat zijn kleine huisjes aan de rand van het bos. Ik wil met oudjaarsdag nog wel uitgebreid uit eten, mag best een beetje chique zijn. Hebben jullie hier leuks tips voor? Ik kwam Konijnenvoer al tegen, maar die zijn dan gesloten.