Arnhem topic

Als je van noedelsoep houdt moet je echt naar Pickle de winkel. Stuk buiten het centrum maar een leuke wandeling. Geweldig eten.

Bij Ann is ook een favoriet. Ook iets buiten het centrum maar geweldige broodjes en gebak.

Als je niet hoeft te zitten maar wel een lekker broodje wilt afhalen moet je naar Woarst.

Konijnenvoer/Trottoria 89 is volledig vegan en echt fantastisch.

Zafvino is heerlijk voor een italiaanse lunch met pasta

4 likes

Bomboca is mijn favoriete plek om te lunchen, ook lekkere Portugese taartjes. Ik vind verder Lots brunch club en Bij Ann ook echt leuk. Verder zijn Walt, Prut en inderdaad Focus ook leuk.

1 like

Prut is echt leuk en ze hebben goeie koffie en sapjes. Helaas weinig aanbod qua eten maar wel vegan/vega

1 like

Ik wil graag naar Lucardi (met mijn kleuter :stuck_out_tongue_winking_eye:) en ik zie dat er 2 zijn in Arnhem. Welke is dan het leukst gelegen? Waar evt nog meer te doen is?

Of liggen ze allebei in het centrum/maakt het geen reet uit?

Ik denk dat je met Google maps ook een heel eind was gekomen met deze vraag, haha, maar de Ketelstraat is in het centrum. Die andere is in een groot winkelcentrum in een buitenwijk.

2 likes

Haha ja, sorry thanks. Maar misschien dat dat winkelcentrum ook nog wat leuks is. Centrum hoeft niet per sé namelijk haha. Ik ga googelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: gevonden haha. Het wordt dat overdekte winkelcentrum

1 like

Was er iets in Arnhem vandaag? De trein zat zo vol met drinkende studenten vanmiddag die er op centraal uit gingen en nu hoor ik ook vaag muziek? Ik logeer bij familie richting de laar Oost dus misschien heeft t niks met elkaar te maken haha

Oh edit vgm weet ik het al Nijmeegs studentikoos festival vindt dit jaar plaats in Arnhem - Vox magazine

1 like

Ah ik had net t linkje ook willen plaatsen. Ik hoorde een buurmeisje er al over praten vandaag in de achtertuin :smile:

2 likes

Ik dacht al wat zijn er veel studenten in de stad vandaag. Ik zat in de buurt van station en ze bleven maar komen. Dacht al: dat past nooit op de korenmarkt allemaal

Tips voor lunch in Arnhem? Liefst iets met verse (lokale) ingrediënten, zuurdesem brood en shizzle

Ik heb al een post gevonden van @Soy.peor met een lijstje restaurants uit 2021, maar hebben jullie misschien nog andere tips?

Ik wil met oud & nieuw een weekendje naar de Veluwe en ik heb nu Buitenplaats Petersburg gevonden. Dat zijn kleine huisjes aan de rand van het bos. Ik wil met oudjaarsdag nog wel uitgebreid uit eten, mag best een beetje chique zijn. Hebben jullie hier leuks tips voor? Ik kwam Konijnenvoer al tegen, maar die zijn dan gesloten.

Fort 4 is richting arnhem zuid maar dat is ook leuk!

1 like

In Arnhem is The Green Rose heel leuk, of Cuisson!

2 likes

Thanks @Soy.peor & @Phoebs! Zien er allemaal goed uit, Cuisson is ook open met oudjaarsdag dus dat gaat het denk ik worden! :smile:

2 likes

Tof! Cuisson heeft hele bijzondere gerechten en combinaties dus daar ga je geen spijt van krijgen. Ze hebben ook fantastische wijnen! Alvast veel plezier! :smiley:

2 likes

The church! Is een net nieuw restaurant in een oude kerk, waar ik recent echt fantastisch heb gegeten

1 like

Ziet er fantastisch uit inderdaad! Maar ze zijn helaas gesloten op oudjaarsdag.

1 like

The Green rose is inderdaad heel goed!

2 likes

Loca💛

Is er al iemand bij de Vegan Sushi bar Pop up geweest? Is het een aanrader?!