Arnhem topic

Oh, ik zag vandaag toevallig iets langskomen van een kennis die iets zoekt (niet per se in Arnhem, maar toch).
Is het nog beschikbaar? En is het heel toevallig begane grond?

Nee, er is inmiddels al een nieuwe huurder! (En het is ook niet op de begane grond :slight_smile: )

1 like

Wij willen volgende week in Arhem uit eten bij een leuk restaurant! En zijn juist op zoek naar iets buiten het centrum waar we de auto makkelijk kunnen parkeren. Iemand tips?

Wat voor een soort restaurant zoek je?
Restaurants waar je kunt parkeren en die ik leuk/lekker vind: Fortvier, Roadhouse, de steenen tafel.

Wel alle drie echt een andere vibe!

1 like

Renao is echt geweldig!

2 likes

Renao of Brasserie de boerderij

1 like

Bistrobar Beaune misschien? Net buiten Arnhem en fantastisch uitzicht en lekker eten.

2 likes

Renao idd! Al vond ik Roadhouse ook erg lekker maar wel heel druk. En ruim van tevoren reserveren.

Dankjulliewel nog allemaal voor de reacties! Ik was super handig vergeten te zeggen dat mijn hondje ook nog mee naar binnen moest.
Maar via Roadhouse hebben we Planken Wambuis gevonden dus die wordt het denk ik. En in maart heb ik een huisje daar in de buurt geboekt als verrassing voor mijn vriend dus jullie tips komen sowieso nog van pas (want dan gaat de hond denk ik niet meer). Renao staat sowieso op de lijst. Dank! :grin:

Heeft iemand een tip voor een locatie waar je een feest kunt geven in Arnhem? Of heb je een keer een feest meegemaakt op een leuke locatie? Het gaat om +- 60 man.

De Westerbouwing kun je proberen. Vriendin van mij is daar ooit getrouwd en dat was heel mooi.

1 like

Dudok heeft een mooie zaal boven!

3 likes

Boven bij bar Florian, op het Jansplein heb ik een keer een feestje georganiseerd met ongeveer dit aantal mensen. Leuke plek!!!
En ik zou willen zeggen Metropole maar helaas…:-(! Mis die plek!

1 like

De Palatijn is ook heel erg leuk. Midden in Sonsbeek, vlakbij de Witte Villa.

3 likes

Ik ben een weekend in Arnhem geweest en het was erg leuk, dus deel graag wat tips (die ws ook al eerder zijn genoemd, heb hier ook het eea vandaan gehaald):

• pizza bij Cosi is erg top
  • lunchen of koffie bij Bomboca
  • voor €16,50 heb je een dagpas en drankje bij Sportcentrum Indoor Action, mega grote gym waarbij je wel ff duidelijk moet aangeven dat je geen abbo wilt als je niet het hele verkooppraatje wilt
  • Jofel Vintage heeft veel bijzondere stukken, goed geslaagd en sympathieke werknemers
  • Arnhems Meisje is gezellig voor borrel/diner
  • bij Rozet kun je interessante opgegraven vondsten bekijken, gratis
  • bij de Eusebiuskerk kun je kaartjes kopen voor de grafkelders (luguber en interessant) en het glazen balkon (doodeng maar ook heel tof) voor een sick uitzicht over de stad en omgeving
  • ‘t Taphuys is leuk voor de borrel, wel een beetje onpersoonlijk
  • Boekhandel Hijman Ongerijmd is heel fijn
  • en we hebben nog een Yin yogasessie meegepakt bij WoodWorks Yoga, ook een aanrader
  • er zit een ruime en frisse Rataplan net buiten het centrum
10 likes

Wait whut… haha

2 likes

Is een kleine maand geleden geopend :smile:

@vitaminwater ik sluit mij graag aan bij je tip over Cosi. Ook de pasta’s zijn daar super smaakvol!

2 likes

Waar kan je leuk lunchen met zowel vegan als glutenvrije opties?

Bij Focus en Firsteet heb je sowieso veel vegan opties. Voor gluten vrije opties zou je even kunnen bellen, maar weet wel dat beiden graag meedenken!

1 like

Anne en max
Hemels
HOEK
Douwe egberts
Colofon

Dit zijn mn favo plekjes weet alleej van sommige niet of ze genoeg vega hebben

1 like