Zoals @Bertha al zegt is er niet veel rondom Gelredome. Je hebt in winkelcentrum Kronenburg nog wat lunchtentjes en een paar snackbars in de buurtwinkelcentra. Vanuit het centrum ben je zo met de bus bij het Gelredome, dus zou daar iets eten. Als je met de auto gaat zou je nog andere dingen kunnen overwegen aan de rand van Arnhem of dorpen in de buurt. Maar in Arnhem Zuid zelf zit vrij weinig.
Dank je voor de tip! Heb je dan een leuke tip wat een beetje rustig gelegen zit? Mijn metgezel houdt absoluut niet van een druk centrum. Misschien iets aan de rand van Arnhem of tussen Apeldoorn en Arnhem in?
Bistro Bootsma is wel leuk!
Geïnspireerd door je forum naam, misschien Renao?
@Sambal Renao is dan goed gelegen inderdaad en is Aziatisch.
Anders evt Fort Vier in de Schuytgraaf.
Of in Velp, daar heb je ook een aantal goede restaurants. Of Il Lupo, Italiaans restaurant ten Noorden van Arnhem, bij schaarsbergen.
Klein pizzeria eataliono in huissen 15min van GelreDome.
Het is er altijd druk maar zelf nog niet geweest Turks restaurant nisa.
Wat verder weg nog restaurant Rutgers in lathum.
Leuke restaurants heb je wel in het centrum maar idd wel vaak druk.
Lunch big fish in Huissen ook 15 min van GelreDome
Er zit ook nog een pannenkoekenrestaurant (de steenen camer) in de buurt en een all you can eat wok( Atlantis), maar dat moet je ding zijn.
Die scoort best hoog op o.a. tripadvisor maar ik rij er regelmatig langs en dan krijg ik er een all you can eat wok vibe van. Of is het echt Aziatisch?
Nee joh is echt geen wok of all you can eat Menukaart
Zou het dan ook niet tippen want als iemand geen druk centrum wil dan wil die ook niet in een vreetschuur zitten neem ik aan
Nee zeker niet! Het is een restaurant uit het hoger segment naar mijn weten. Ook zeker geen goedkoop restaurant.
Hebben jullie nog tips voor leuke winkels met zomerkleding in Arnhem? Leuke boetiekjes etc
Ik vind Loft leuk om te neuzen voor kleding en by Maeve. Maar bij die laatste vlucht ik ook altijd de winkel uit om de prijzen, hebben wel goede sale soms. En Eigen Stijl in de Steenstraat!
Eigen Stijl heeft sinds een jaar of zo ook een winkel in de Bakkerstraat in het centrum, die is ook heel leuk. Verder zou ik Nova & Lucie ook aanraden en Marie Marie, van die laatste zijn drie verschillende winkels.
Als ik ga uit eten aan de Rijnkade - en van te voren nog even de stad in wil - is dan parkeergarage Rozet een handige/fijne optie? Of heeft iemand nog een goeie tip?
Ja perfect, is tussen de stad en de Rijnkade in
Kan prima, zou ook naar de Trans kunnen, die ligt er ook perfect tussen.
Daar sta ik nu, las dat Rozet heel smal was haha! Ben met een grote auto
Rozet is idd een hele irritante garage qua ruimte. Beter dat je op de trans staat. Veel plezier!
Weet iemand of er in Arnhem een bakkerij is waar je amandelcroissants kan kopen?
Ja! Boulangerie – Boulangerie Hotel Karel hier kan je ze halen, sowieso al het brood en de broodjes zijn heerlijk.